Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دفتر شرکت تعاونی توسعه و عمران شمیرانات واقع در محله پاسداران با هدف مشارکت شهروندان شهرستان در طرح های اقتصادی افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بنا بر توافق وزارت کشور و وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی، شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان ها به صورت انحصاری با محوریت فرمانداری ها با هدف مشارکت شهروندان در طرح های درآمدزای شهرستان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکترسیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات در حاشیه افتتاح این دفتر اظهار داشت: با عنایت خداوند و تلاش و همکاری این شرکت یکی از شرکت های بزرگ و آبرومند کشور خواهد بود که در مسیر رونق اقتصادی شهروندان بویژه خانواده های کم بضاعت فعالیت می کند.
وی تأکید کرد: باید زمینه های سرمایه گذاری شهرستان مانند معادن، جاده سازی ها و پروژه های عمرانی شناسایی شده و این شرکت در تمام آنها دخیل باشد تا سود حاصل از این پروژه ها با اولویت نصیب اهالی خود شمیرانات شود.
این مقام مسئول ضمن تأکید بر اینکه هیأت مدیره باید در عملکرد و تصمیمات خود وسواس دلشته باشد اذعان داشت: منافع مردم و سرمایه ای که به عوان سهام مشرکت در اختیار شرکت قرار دارد باید حفظ و صیانت شود و کوچکترین خدشه ای به اعتماد مردم این سرمایه مهم اجتماعی وارد نشود.
دکترشهریور در ادامه همین بحث بیان داشت: نیروهای انسانی این شرکت باید از افراد شایسته، متخصص، مورد اعتماد و پای کار تأمین شود تا امور با جدیت پیگیری شده و زمان و سرمایه مالی شرکت هدر نشود.
کامران اقتصادنیا، کارشناس اقتصادی فرمانداری شمیرانات و عضو هیأت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شمیرانات نیز گفت: پس از هیئت موسس که از مسئولان دولتی تشکیل می شود، هئیت مدیره انتخاب خواهند شد؛ اعضای هئیت مدیره نباید کارمند دولت باشند.
این عضو هیأت مدیره گفت: متقاضی باید متولد، ساکن یا شاغل در شهرستان باشد.
اقتصادنیا خاطرنشان کرد: عضویت در این شرکت تعاونی مانع از عضویت در تعاونی های دیگر نیست.
وی گفت: این شرکت به صورت هلدینگ و مادر تخصصی اداره خواهد شد و شرکت های اقماری در زیر مجموعه آن فعالیت خواهند کرد.
این عضو هیأت مدیره توضیح داد: اگر قرار است پروژه ای مثل پیست اسکی شمشک اجرائی شود، شرکت های متخصص این کار با افرادی که از لحاظ علمی، آگاهی و سلامت صلاحیت داشته باشند تأسیس خواهد شد یا از شرکت های موجودی که سنجیده شده اند استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفتر تعاونی شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد