Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:44:28 GMT

پلمب ۵ باشگاه ورزشی متخلف در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۶۱۴۸

پلمب ۵ باشگاه ورزشی متخلف در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا احمدیان امروز سه شنبه در گفتگو با رسانه‌ها از اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی باشگاه‌های ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: مأموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و شهرستان‌های تابعه طرح کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی باشگاه‌های ورزشی بانوان و آقایان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه را به مدت ۲ روز اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در قالب این طرح ۸۸ فقره بازدید از واحدهای صنفی باشگاه‌های ورزشی بانوان و آقایان انجام شد، تصریح کرد: ۷۶ فقره تذکر برای واحدهای متخلف این بخش صادر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه ۲۸ فقره تعهد به علت عدم رعایت ضوابط از واحدهای صنفی مذکور اخذ شد، افزود: همچنین ۱۴ فقره اخطار پلمب برای واحدهای متخلف صادر شد.

سرهنگ احمدیان از پلمب ۵ واحد صنفی باشگاه‌های ورزشی متخلف در لرستان خبر داد.

کد خبر 4812387

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان باشگاه های ورزشی 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان مشهد استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد