Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا خواجوی رکورددار کلین شیت ایران است که موفق شد ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

طرفداری- زهرا خواجوی، دروازه بان تیم وچان کردستان که این روز ها به دلیل دقایق بسته نگه داشتن دروازه اش معروف شد. او با گل نخوردن در 35 دقیقه دیگر به تنها دروازه بان ایرانی تبدیل می شد که بیش از 935 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا خواجوی دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان و تیم وچان کردستان که موفق شد ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد گفت:

من ورزش را با هندبال شروع کردم، اما به صورت اتفاقی سر از سالن های فوتسال در آوردم. پس از ۲ سال به تیم ملی زیر ۱۴ سال دعوت شدم.

او بیان کرد:

خیلی از پیشنهاد ها برای لژیونر شدن را به دلیل اینکه باید بدون حجاب در آن تیم ها حاضر می شدم رد کردم. حجاب برای من مهمتر از هر چیز دیگری است.

خواجوی تصریح کرد:

سال اولی که در لیگ برتر فوتبال بانوان و تیم پاس همدان حاضر شدم، یک روز دروازه بان تیم نیامد و مربی از بازیکنان خواست که یکی درون دروازه قرار بگیرد. من قبول کردم دروازه وایسم. وقتی شیرجه هایی که در اون بازی زدم را به یاد میاورم، خودم تعجب می کنم. همان روز سرمربی به من گفت اگر می خواهی در تیم من بمانی باید دروازه بان شوی.

او خاطر نشان کرد:

قبل از شروع لیگ برتر تمرینات منظم و خوبی داشتم. وقتی ۲ - ۳ بازی اول لیگ توانستم دروازه را بسته نگه دارم با خودم عهد کردم به رکورد کلین شیت که در اختیار پیام نیازمند است برسم یا آن را جا به جا کنم. وقتی توانستم این رکورد را بشکنم نیازمند یکی از برترین دروازه بانان حال حاضر ایران توییتی را منتشر کرد که این واکنش باعث دلگرمی من شد.

دروازه بان تیم ملی گفت:

من استقلالی و در فوتبال اروپا هم طرفدار بارسلونا هستم. تقریبا به هر چیزی که می خواستم در فوتبال ایران رسیده ام. آرزوی هر فوتبالیستی است که لژیونر شود. در حال حاضر ۲ پیشنهاد دارم، یکی از تیم های آسیایی و یکی هم از اروپا. دوست دارم تا زمانی که در لیگ برتر هستم در تیم کردستان بازی کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد