Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@03:18:46 GMT

جشن دورهمی «میدونی» ها برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۶۲۷۸

نشست خبری برنامه «میدون» با حضور هاشمی گلپایگانی تهیه کننده وعلیرضا یونچی، مینا مهرنوش داوران برنامه روز امروز برگزار شد.

اخبار فرهنگ و هنر - هاشمی تهیه کننده گفت: ویژه برنامه‌ای را بعد از پایان سری اول مسابقه «میدون» روز پنجشنبه برگزار خواهیم کرد، از ۱۰ تا ۱۸ نمایشگاه کارآفرینان را خواهیم داشت و شرکت کنندگان برنامه غرفه‌هایی را در این نمایشگاه خواهند داشت و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ جشن مسابقه «میدون» با حضور مدیران و مسئولان برگزار می‌شود که این برنامه روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه در محل سفارت سابق آمریکا در خیابان طالقانی برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند با حضور در این محل از تجربیات این کارآفرینان بهره بگیرند.

امیدواریم برای نسل جوان شغل ایجاد کنیم

علیرضا یونچی پیرامون اهداف گفت: تلاش عوامل برای تولید مسابقه «میدون» اشتغال و کار آفرینی است و با توجه به همین رویکرد سازنده در برنامه حضو پیدا کردم. امید ما بر این است که برای نسل جوان شغل ایجاد کنیم.

کارشناس و داور مسابقه «میدون» اظهار داشت:چه کسی می‌گوید در کشور کار نیست چراکه ایده‌های فراوانی وجود دارد و باید آن‌ها عملی شوند. ما نیازمند عزیزانی هستیم که در برنامه شرکت و اشتغال و کار آفرینی ایجاد کنند. راه برای موفق شدن باز است فقط توکل کنید و کار خودتان را شروع کنید. برنامه «میدون» هم شروع خوبی است و در این مسیر همراه شما خواهد بود.

وی عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های مخاطبان مبنی بر آشنایی بیشتر با این کارآفرینان می‌توان گفت کار ما در این برنامه باعث شور و شوق در جامعه شده است و ما از این اتفاق خوشحال هستیم.

یادآوری ۱۲۶ شغل فراموش شده در شهر بجستان

یونچی بیان کرد: با پیگیری که در شهر بجستان داشتیم؛ ۱۲۶شغلی را که مردم فراموش کرده بودند، یافتیم و برای ۲۱۰ نفر با تشکیل کارگروه کار ایجاد کردیم و امیدوارم امید در مردم ایجاد شود.

وی ادامه داد:ما چیزی به نام بیکاری نداریم کسی که این ادعا را دارد به دنبال کار نبوده است. باید دیدمان را تغییر بدهیم و برای رسیدن به نیازهایمان تلاش کنیم. ما باید از داشته هایمان حفاظت کنیم و آنچه از قدیم داشتیم را به شکل امروزی به مخاطب عرضه کنیم.

یونچی اظهار کرد:نسل جوان با همیاری میتوانند از امکانات موجود استفاده کرده و با ایجاد شغل و کارآفرینی به نتیجه مطلوب برسند.

«میدون» یک شبکه سازی خوب در حوزه کسب و کار ایجاد کرد

مهرنوش داور مسابقه « میدون » گفت: برنامه «میدون» یک شبکه سازی خوب در حوزه کسب و کار ایجاد کرد. میدونی‌ها جوانانی هستند که نشان دادند در این میان انگیزه و پشتکار داشتن بسیار مهم است و با کمک بزرگتر‌ها میتوانند یک کار خوب ایجاد کنند. از آقای علی عسکری و فروغی به ما کمک کردند تا بتوانیم این برنامه را پیش ببریم،تشکر می کنم.

وی افزود: برنامه‌های در حوزه کسب و کار و اقتصاد داشتیم، اما به این شکل وجود نداشت و نیاز است در جامعه برای الگوسازی که می توان با همین شرایط کسب و کار شریف راه اندازی کرد.

هاشمی عنوان کرد:بیش از سه هزار نفر ثبت نام کرده اند و حدود هزار نفر آن‌ها را بررسی کرده ایم که با توجه به شرایط موجود برای حضور در برنامه انتخاب می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسابقه میدون میدون مسابقه تلویزیونی برنامه استعدادیابی میدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود