Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدباقر محمدی (مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان) ضمن تایید خبر نجات جان یک کولبر درباره جزئیات این حادثه گفت: ظهر امروز، یک جوان کولبر به دلیل سقوط در ارتفاعات درکی منطقه اورامان دچار یخ‌زدگی شد که تیم تخصصی شهرستان سروآباد به طرف این منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این جوان دچار سرماخوردگی شدید شده و مبتلا به ناراحتی قلبی نیز بوده است، افزود: امدادگران هلال احمر بعد از ۲ ساعت عملیات جستجو مصدوم را پیدا کرده و با توجه به اینکه به مراقبت ویژه در بیمارستان نیاز داشت به مرکز اورژانس تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: آمبولانس هلال احمر بعد از انتقال فرد کولبر به دلیل لغزندگی جاده و شرایط نامساعد متاسفانه در مسیر سقوط کرد و ۲ نفر از امدادگران دچار مصدومیت شدید شدند و به بیمارستان مریوان انتقال یافتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نجات جان کولبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف ی کدستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی سواری پرشیا در محور ارومیه_سرو ۶ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع یک فقره تصادف در محور بین‌المللی ارومیه- سرو خبر داد.

وی در این راستا افزود: بعد از ظهر امروز در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750544

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت