Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور 34 گردان بیت المقدس و چهار گردان کوثر خواهر در گستره جغرافیایی خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسماعیل فرجی، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس از تاریخ 11 دی ماه روز پنج شنبه تا تاریخ 25 بهمن سال جاری در گستره جغرافیایی خراسان شمالی با حضور 34 گردان بیت المقدس و چهار گردان کوثر خواهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدت برگزاری رزمایش برای هر گردان را 36 ساعت اعلام کرد.

سرهنگ فرجی مهم ترین ثروت یک سازمان و تشکیلات را نیروی انسانی خواند و گفت: سرمایه انسانی هر سازمان تعیین کننده ترین عامل بقا و ادامه حیات آن سازمان است.

وی اضافه کرد: حفظ و ارتقا توان رزمی نیروهای بسیجی و آمادگی نیروهای سازمان یافته در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر در راستای تحقق آمادگی های همه جانبه و پاسخگویی به تهدیدات احتمالی و ایجاد قابلیت پاسخگویی صریح و قاطع به حمله ی نظامی دشمن در لایه های دفاع مردمی را ایجاد می کند.

وی هدف از اجرای این رزمایش را تجدید سازمان و نمایش اقتدار اعضای گردان های بیت المقدس برادران و کوثر خواهران اعلام کرد و افزود: همچنین سنجش توان و آمادگی رزم گردان ها و افزایش آمادگی های عمومی، تخصصی، جسمی و توان رزم گردان های بیت المقدس و کوثر از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

سرهنگ فرجی یکی دیگر از اهداف را ارتقا توانمندی های امنیتی، دفاعی و امدادی برای اجرای ماموریت های محوله و همچنین مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه رزمی نیروها با به کارگیری ظرفیت های محلی و استانی و تمرین تعامل و همکاری با دستگاه های ذیربط عنوان داشت.

وی بیان کرد: تجمع، استقرار، ساماندهی، توجیه عمومی توسط فرماندهان، کلاس های آموزشی متناسب با تهدید، برنامه های اعتقادی، فرهنگی، نماز، دعا و معنویت افزایی بسیجیان و اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن با محوریت دفاع از مراکز حساس و مهم، کنترل معابر وصولی و ورودی، اجرای گشت های عملیاتی و تورهای ایست و بازرسی در طول رزمایش 36 ساعته اجرایی خواهند شد.

سرهنگ فرجی خاطر نشان کرد: همچنین راهپیمایی و ستون کشی شبانه، عملیات کمین و ضد کمین یکی دیگر از برنامه های اجرایی در طول رزمایش است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی افزود: با حضور بسیجیان در صحنه های دفاعی و امنیتی، آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن کسب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر