Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-زهرا بلندی: کمبود فضاهای ورزشی، به‌ویژه در رشته‌های خاص یکی از دغدغه‌های مهم اهالی جنوب تهران است و آنها را مجبور می‌کند برای استفاده از این خدمات به مناطق دیگر بروند یا از علایق خود دست بکشند.  
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۱۹ با بیان اینکه ایجاد هر مجموعه ورزشی جدیدی می‌تواند گره‌ای از مشکلات شهروندان را باز کند، می‌گوید: «این طرح از سال۱۳۹۵ کلید خورد، اما مدتی اجرای آن متوقف شد و از ۶ماه پیش دوباره آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵قطعه زمین تنیس به متراژ ۳۵۰مترمربع روبه‌روی مجموعه شهربانو بوستان ولایت ساخته شده و فاز یک آن آماده بهره‌برداری است.»
«سعید صالح محمود رباطی» با اشاره به اینکه این زمین‌ها نخستین مجموعه زمین‌های تنیس خاکی جنوب شهر محسوب می‌شود که براساس استانداردهای لازم برای این رشته ورزشی و با هدف توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت شهروندان در بوستان بزرگ ولایت ساخته می‌شود، افزود: «بعد از افتتاح این مجموعه قصد داریم در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی تنیس، شرایط ویژه‌ای را برای استفاده ساکنان مناطق جنوبی، به‌خصوص منطقه۱۹، فراهم کنیم.» 
 

کد خبر 474298 برچسب‌ها محله همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر