Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به برخی از آمار و ارقام شگفت انگیز لبران جیمز به مناسبت تولد او.

طرفداری- لبران جیمز 35 ساله شد و 17 سال از ورود او به لیگ NBA می گذرد. از زمام ورود او به لیگ، اکثر رکوردها به انحصار وی در آمده است که نگاهی داریم به برخی از آن ها.

لبران جیمز در حالی 35 ساله شد که قبل از تولد 35 سالگی، 33347 امتیاز در NBA به دست آورد که او را بالاتر از کوبی برایانت و ویلت چمبرلین به عنوان بهترین امتیاز آور قبل از 35 سالگی NBA معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز تنها بازیکن تاریخ NBA است که به مرز 9 هزار اسیست و 9 هزار ریباند می رسد و همچنین تنها بازیکن تاریخ این لیگ است که در میان 10 امتیازآور برتر و 10 اسیست دهنده برتر لیگ قرار دارد.

از زمان ورود جیمز در 18 سالگی به لیگ NBA او در معیارهای دقایق، امتیازات، جایزه MVP، حضور در آل استار، حضور در تیم All NBA، دقایق پلی آف، پیروزی در پلی آف، امتیازات پلی آف، ریباندهای پلی آف، اسیست های پلی آف و جایزه MVP فینال، صدرنشین لیگ است و کسی در این زمینه ها به او نرسیده است. نکته حیرت انگیز دیگر این است که جیمز دهه اخیر را در رتبه صد و بیست و چهارم امتیازآوران تاریخ NBA شروع کرد و اکنون فاصله ای تا رسیدن به رتبه سوم این لیست ندارد.

طرح اختصاصی طرفداری به مناسبت تولد 35 سالگی لبران جیمز

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق رحیمی در نشستی که در سالن جلسات شهید سلیمانی با حضور مستشاران قضایی این معاونت تشکیل شد، درباره آمار پرونده‌های وارد شده و مختومه شده مرتبط با پرونده‌های خاص و خصوصاً تحلیل آمار مربوط به تجویز اعمال ماده ۴۷۷ ق. آ. د. ک معطوف به مباحث مطروحه در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای کل دادگستری‌ها در تاریخ ۳۰ فروردین و در حضور رئیس قوه قضاییه داشتند، گفت: حسب آمار در سال گذشته ۳ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده وارده مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌ایم که در مجموع (با لحاظ هزار و ۹۷۱ فقره پرونده موجودی ابتدای سال) به ۳ هزار و ۳۲۶ فقره رسیدگی و اظهارنظر شده است و در نهایت با تجویز اعاده دادرسی ۵۸ درصد (هزار و ۹۲۲ فقره) پرونده واصله مخالفت و با ۴۲ درصد (هزار و ۴۰۴ فقره) آن‌ها موافقت شده است.

معاون قضایی قوه قضاییه ضمن تبیین آسیب‌های موجود، پیرامون ضرورت دقت در مطالعه پرونده‌ها، نحوه تهیه گزارش‌ها، استدلال‌های قضایی و توجه به نکاتی که قطعاً و جزماً موجب اشتباه در صدور آرا شده است مواردی را به مستشاران قضایی یادآوری و تأکید کرد: نگاه و قلم شما مهم است و جلوی آرا مخدوش را می‌گیرد. 

در بخش دوم این نشست قضایی فرهادی، معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر دادگستری نیز حضور داشته و باتوجه به سؤال قضایی مطروحه در مورد پرونده‌هایی که وزارت دادگستری محکوم به پرداخت از بیت المال می‌شود، پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد