Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عباس پور ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: هنرمندان چیره دستی داریم که در عرصه ملی می درخشند، اما به دلیل صبغه برخی از استان ها فرصت عرض اندام به هنرمندان استان داده نشده و برگزاری جشنواره نگارگری در گلستان فرصت خوبی برای شناساندن استعدادها و توانمندی های این هنرمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته که جشنواره ملی نقاشی آیات در گلستان برگزار شد، مشخص شد که ظرفیت های نگارگری استان بالا است و می توانیم میزبان این جشنواره باشیم.

عباس پور گفت: بیش از ۲۰۰ هنرمند در عرصه نگارگری در استان فعالیت می کند و لازم است توجه جدی در خصوص نیازهای آن ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: کمبود فضای مسابقات، حمایت از تولید، اقتصاد هنر و غیره از دغدغه های این هنرمندان است.

عباس پور در خصوص داوری جشنواره بیان کرد: سه داور آثار را بررسی کرده و داوران از سطح ملی انتخاب می شوند و البته از ظرفیت یکی از داوران استان که شرایط داوری ملی را دارد، بهره خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: گلستان تاکنون میزبان پنج جشنواره جوان جهان اسلام بوده که ۹ گرایش در آن مطرح است که یکی از آن ها نگارگری بوده است.

عباس پور گفت که علاقمندان شرکت در جشنواره باید بعد از تکمیل فرم ثبت در سایت ارشاد گلستان نسبت به بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

گفتنی است که در پایان جلسه پوستر جشنواره ملی آیات رونمایی شد.

هنرمندان می توانند آثار خود را از امروز ( ۱۰ دی) تا اول بهمن ماه ارسال کنند و آیین اختتامیه چهارم اسفندماه خواهد بود.

کد خبر 4812467

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان هنر نگارگری 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان مشهد استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «لان» به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت پاناما راه یافت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین المللی این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل در موزه هنر‌های معاصر پاناما برگزار شده است که این فستیوال امروز ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما، تنها جشنواره بین المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار برگزار می‌شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند. 

فیلم کوتاه لان در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان