Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:12:49 GMT

جشنواره هنرهای تجسمی در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۶۷۳۷

جشنواره هنرهای تجسمی در کبودراهنگ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی استان در کبودراهنگ گفت: ۸۰ نفر از هنرمندان تجسمی از سراسر استان در این جشنواره ثبت‌نام کردند.

احمدرضا احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کبودراهنگ در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه میزبان هنرمندان استان همدان در جشنواره هنرهای تجسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از 100 نفر از شهرستان‌های استان در جشنواره ثبت‌نام کردند که پس از داوری اولیه، تعداد افراد واجد شرایط شرکت در جشنواره به 80 نفر رسید.

احسانی با بیان اینکه این جشنواره با موضوع «جایگزین‌های فرهنگی رفتارهای ناثواب عاشورایی» برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: هنرمندان آثار خود  را در دو بخش گرافیک و نقاشی ارائه کرده‌اند که فردا 11 دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، نفرات اول تا سوم هر بخش به همراه افراد قابل تقدیر، معرفی خواهند شد.

وی همچنین تصریح کرد: کارگاه آموزشی گرافیک و نقاشی نیز در قالب جشنواره و با تدریس شهرام عظیمی یکی از هنرمندان برجسته کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در آیین اختتامیه، یکی از هنرمندان پیشکسوت شهرستان کبودرآهنگ در حوزه هنرهای تجسمی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهرام عظیمی، فرید دولتی، بشیر پوروقار، غلامرضا شاملو، فرزانه سروندی و ابراهیم نظری اعضای هیئت داوران جشنواره شانزدهم هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ جشنواره استان همدان هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش بر روی دستان کبودراهنگی ها
  • تشییع لاله فاطمی بر روی دستان مردم ویان و کبودراهنگ
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد