Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیر قاسمی روز سه شنبه در نشست با مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه حدود ۳۵ درصد ورودی‌های مسافر و بار شمال استان بوشهر از راه ارتباطی این شهرستان انجام می‌شود، تمهیدات لازم به منظور  پوشش ایمنی و اورژانسی جاده‌ها و محورهای برون شهری این منطقه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  خواستار تسریع در شروع عملیات اجرایی طرح احداث اورژانس جاده‌ای شد و افزود: با توجه به درپیش بودن ایام نوروز و ضرورت استقرار اورژانس در محور دیلم -گناوه حدفاصل سه راه درویش دراسرع وقت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس جاده‌ای و استقرار کانکس موقت تا زمان احداث ساخت شروع به فعالیت کند.

فرماندار دیلم  اظهارداشت: پیش از اتمام طرح پایگاه اورژانس در محور دیلم - بهبهان، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس جاده‌ای نسبت به تامین نیروی انسانی و خودرو آمبولانس اقدام کنند.

وی  با تقدیر از پشتیبانی و حمایت‌های بی‌سابقه و مداوم خیرین نیک نام حوزه سلامت شهرستان دیلم گفت: اعتبار احداث اورژانس جاده‌ای از محل اعتبارات شهرستان و با همکاری خیران تامین خواهدشد.

وی بیان کرد: جانمایی پد پروازی اورژانسی در چند نقطه جغرافیایی شهری و روستایی شهرستان با همکاری اورژانس جاده‌ای استان، دهیاران، شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان صورت گیرد.
قاسمی یادآورشد: شهرستان دیلم هم اکنون دارای ۲ پایگاه اورژانس روستایی حصار و مظفری شمالی و یک  پایگاه اورژانس شهری در دیلم و یک  پایگاه امداد جاده‌ای روستایی جمعیت هلال احمر در عامری است.

شهرستان دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.

برچسب‌ها اجتماعی راهداری بندردیلم سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی راهداری بندردیلم سازمان اورژانس کشور اجتماعی راهداری بندردیلم سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسریع در اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب را نیازمند همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی دانست.

سیدوحید حسینی امروز، ۱۲ اردیبهشت در چهل و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تسریع در اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیازمند همکاری و همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی استان فارس است.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث جوانی جمعیت در میان کارکنان سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها استان آمادگی کامل دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری به عنوان یکی از اقدامات ملی به شمار می‌رود که پشتوانه‌ای برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن هفته ملی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، با مهم برشمردن این مناسبت، بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان برای ترویج فرهنگ قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد.

وی، قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از راهکارهای اثرگذار و ارزشمند در پیشبرد اهداف پیش بینی شده در این زمینه عنوان کرد و هفته جمعیت را فرصتی مناسب برای آگاهی بیشتر مردم جامعه از اهمیت تلاش برای قرار گرفتن در مسیر جوان بودن جمعیت دانست.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به دستورالعمل‌های هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳، از آمادگی دانشگاه برای اجرای اقدامات هدفمند در سطح جامعه با همکاری و همراهی معاونت‌های دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس