Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سارق دریچه های فاضلاب های شهر تهران در عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " قاسم دستخال" رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: پس از وصول شکایات متعدد مبنی بر سرقت دریچه های فلزی حوضچه فاضلاب در سطح شهر تهران که علاوه بر خسارت مالی به زیرساخت های شهری، باعث ایجاد مشکلات از جمله سقوط شهروندان و موتور سواران به داخل حوضچه ها شده بود، با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران بررسی موضوع برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در گام نخست کارآگاهان با مراجعه به محل های سرقت و تحقیقات میدانی تصویر فردی حدودا 40 ساله که با یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی در حال سرقت دریچه های شرکت آب و فاضلاب بود، به دست آوردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران  گفت: در گام بعدی از تحقیقات کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مالک خودروی پراید که خانمی جوان بود شناسایی و مشخص شد وی خودرو را به صورت قولنامه ای به یک نمایشگاه اتومبیل واگذار کرده است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه کارآگاهان مالک نمایشگاه را به پایگاه یکم دعوت کردند، گفت: نمایشگاه دار در اظهاراتش به کارآگاهان گفت، خودرو را به یکی از دوستانش به نام مجید 38 ساله به صورت اقساطی، حدود چند ماه قبل واگذار کرده است و اطلاعی از سرقت های انجام شده ندارد، با مشخص شدن این موضوع در بررسی سوابق کیفری مجید مشخص شد وی پیش تر به دفعات مختلف به جرم سرقت دریچه ها و کلاهبرداری دستگیر شده است.

دست خال با بیان اینکه مخفیگاه متهم در محدوده گیشا شناسایی شد، افزود: با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس پرونده، دستور دستگیری مجید صادر شد و در نهایت وی در مخفیگاهش در دوم دیماه طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به پایگاه یکم انتقال یافت.

رئیس پایگاه یکم تصریح کرد: سارق که در ا ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود با مشاهده دلایل جمع اوری شده، بناچار اعتراف کرد:: شغلش خرید و فروش خودرو هست و حدود 2 ماه است بدلیل مشکلات مالی بیکار شده و برای تامین هزینه های زندگی در خیابان ها دریچه های فلزی شرکت آب و فاضلاب را سرقت سپس دریچه ها را بین 50 تا 100 هزار تومان به ضایعاتی ها فروخته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم به 10 فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران پرونده روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه حوادث سرقت سقوط جرم فروش خودرو زندان اخبار حوادث شهر تهران دزد سارق تهران فاضلاب فیلم تهران عکس دختر مرد قتل تلگرام حمله مسافر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران