Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در رمان «گرگ‌سالی» برای شخصیت انقلابی داستان که اسماعیل نام دارد شرایطی به‌وجود می‌آید که ناگزیر می‌شود برای امنیت بیشتر پایتخت را ترک کند و به روستایی در دامنۀ سبلان، نزد مادربزرگش برود که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. تاریخ انتشار: 14:45 - 10 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۱۹۸۱ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، رمان «گرگ سالی» آخرین اثر منتشر شده توسط مرحوم امیر حسین فردی است که وی ادامه رمان موفق اسماعیل را در این رمان نوشته است با این تفاوت که داستان این رمان بر خلاف اسماعیل، در دامنه‌های سبلان روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این رمان برای شخصیت انقلابی داستان که اسماعیل نام دارد شرایطی به‌وجود می‌آید که ناگزیر می‌شود برای امنیت بیشتر پایتخت را ترک کند و به روستایی در دامنۀ سبلان، نزد مادربزرگش برود که با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌های نشر انتشارات سوره مهر اینجا کلیک کنید او در سبلان می‌شنود که آمریکایی‌ها که در آن زمان کشت و صنعت مغان را در دست داشتند، می‌خواهند به اصلاح نژاد گرگ‌های دامنۀ سبلان اقدام کنند و این مساله منجر به ایجاد گرگ‌هایی آدمخوار شده است که مردم منطقه را به شدت آزار می‌دهند.   گفتنی است رمان «گرگ سالی» پیش از این به صورت دیجیتال و صوتی نیز از سوی سوره مهر منتشر و در پایگاه اینترنتی آمازون نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • پل آستر درگذشت
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است