Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:00:17 GMT

سرمایه انسانی در روستاها را تقویت کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۷۲۳۸

سرمایه انسانی در روستاها را تقویت کنیم

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: سرمایه انسانی در روستاها را باید تقویت کنیم.

غلامرضا جعفری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه مبانی فرهنگی ویژگی ژنتیکی نداشته و در قالب فرآیند آموزشی نهادینه می‌شود، افزود: فرهنگ ما ایرانیان نیز تلفیقی از خرده‌فرهنگ‌ها بوده و ضرورت ترویج این فرهنگ بیش از پیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه ایرانیان در شکل‌گیری این فرهنگ ناب سهیم بوده و نقش تاثیرگذاری دارند، تصریح کرد: بی‌تردید میراث ناملموس فرهنگ ما، هویت تاریخی ما است اما این سئوال مطرح می‌شود که نسل امروز به چرایی این موضوع توجه کرده و همین امر، ضرورت ترویج کارآیی این خرده‌فرهنگ‌ها را به نسل امروز دو چندان می‌کند که باید در این‌خصوص تلاش مضاعف صورت گیرد.

این مسئول با یادآوری اینکه سرمایه انسانی محور توسعه بوده و عرصه ورزش باید در بحث آموزش سرمایه انسانی آن‌هم در بعد تخصصی گام‌های بلندی بردارد، ادامه داد: با توجه به اهمیتی که موضوع آموزش دارد، به همین خاطر برای برگزاری دوره‌های آموزشی آن‌هم در مناطقی که سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است، هیچ‌گونه معذوریتی نداریم.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون در زمینه توزیع اعتبارات، توزیع متوازن و متقارن است، اظهار کرد: در خصوص خانه‌های ورزش نیز سیاستی که فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی و محلی اتخاذ کرده، جبران خلاءهای ساختاری است تا بدین وسیله از امکانات موجود در روستاها به بهترین شکل استفاده شود.

جعفری با بیان اینکه در حال حاضر خیلی از اماکن در روستاها بلااستفاده مانده است، خاطرنشان کرد: معتقدیم در بحث تجهیز خانه‌های ورزش در استان‌ها باید این مهم با توجه به آمایش استانی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش روستایی زنجان غلامرضا جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،امام جمعه همدان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته  راه جلوگیری از خسران را عمل صالح دانست وگفت: انسان‌های مقاوم درراه خداوکسانی که واجبات را انجام می‌دهند هرگز دچار خسارت نمی‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی واجبات خدارا همه جانبه برشمرد وگفت: از خانواده تا کسب وکار واز روابط اجتماعی تا مسائل فردی خداوند حرف برای گفتن وعمل کردن دارد وخوشا به حال آنان که اهل تقوا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان عمل به تقوا در میان مسئولان را عمل وظایف قانونی عنوان کرد وگفت: هر مسئولی که در انجام وظایفش کوتاهی کند بی تقوایی کرده است.


او با اشاره به نظارت به رعایت حجاب از سوی  ماموران پلیس افزود: تمکین به اوامر دلسوزانه پلیس به نفع همه افراد جامعه است.

خطیب جمعه همدان از ۲۷ دستگاه مربوط به مسائل فرهنگی خواست تا در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به  بزرگداشت مقام کارگر گفت: حمایت از کار وکارگر وظیفه همگانی است و کارفرمایان به این موضوع اهمیت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان به پخش سریالی بنام مشاور از رسانه ملی هم اشاره کرد وگفت: دیدن این سریال برای خانواده‌ها بویژه برای ان‌هایی که فرزند نوجوان دارند بسیار مفید وآموزنده است.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه ودر غرفه سلامت هم برخی خدمات پزشکی از جمله اندازه گیری فشار خون برای نماز گزاران به شکل رایگان انجام شد.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد