Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حمید خرمی رئیس اتحادیه ناشران قم با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه امسال برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های قم میزبان علاقه‌مندان است.

رئیس اتحادیه ناشران قم عنوان کرد: ۵۸۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه از سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند که به دلیل کمبود زیرساخت‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه، ۳۴۱ ناشر آثار خود را در ۲۴۰ غرفه به نمایش در می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمی ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و بازدید عموم از روز جمعه ۱۳ دی ماه آغاز می‌شود.

او حضور ناشران برجسته کشور در این نمایشگاه را از جمله ویژگی‌های ممتاز این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که درحاشیه این نمایشگاه پیش بینی شده‌است.

خرمی افزود: کتاب‌های عرضه شده دراین نمایشگاه در موضوع‌های ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، کتب دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، روانشناسی و حوزوی است.

رئیس پیشین اتحادیه ناشران قم با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه پنج میلیارد ریال بن کارت توزیع می‌شود گفت: حداقل تخفیف کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه ۳۰ درصد است.

 هم اکنون یک هزارو ۳۰۸ ناشر در استان قم وجود دارد. از ابتدای امسال تا کنون مجوزهفت هزارو ۸۷۹ عنوان کتاب در این استان صادر، ۲۳ هزار و ۴۷۱ کتاب به مدارس استان اهدا شده است ضمن اینکه در این مدت، ۵۸۸ هزار و ۷۲۰ جلد کتاب از این استان به کشور‌های مختلف صادر شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ انتشارات پویانما امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با یک عنوان جدید حضور خواهد داشت و قرار است از کتاب «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» به تألیف دکتر علی بوذری در نمایشگاه رونمایی و به بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین کتاب‌های «تاریخچهٔ انیمیشن ایران و جهان»، «۲۰ روش برای طراحی دوخت»، «نشان داشت مجموعه نشانه‌های علیرضا وکیلی»، «آموزش کاربردهای نرم‌افزار کرل دراو x۸ در طراحی گرافیک»، «مبانی هنرهای تجسمی»، «هنر و تمدن در ایران باستان» و «چرخهٔ اقتصاد هنر در ایران» تجدید چاپ می‌شوند.

مهدی رضایی، مدیر انتشارات پویانما در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: همچنین کتاب‌های تازه‌ای همچون «برای حافظان سلامت»، «رابطه رنگ تبعیض ۲»، «آناتومی حروف؛ تطبیق ساختاری تایپ فارسی و لاتین» و «ماه ایرانی»، در نمایشگاه کتاب برای مخاطبین این حوزه به نمایش و در بازار نشر عرضه خواهد شد.

همچنین وی تأکید کرد: انتشارات پویانما امسال هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت مجازی شرکت خواهد کرد و کتاب‌های تجدید چاپ به‌صورت دیجیتالی و محدود در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!