Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می گوید: از ۲۴ سالگی جزو مدیران ارشد کشور بودم و حقوق بالایی داشتم اما سعی کردم حتی سهوا هم مال حرام در اموالم وارد نشود.

غلامرضا تاجگردون در بخشی از گفتگوی خود با بخش تصویری خانه ملت، درخصوص موظف شدن نماینده ها برای انتشار اموال خود، گفت:  من لیستش را آوردم اما هنوز فرصت نکردم وارد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من همه نمایندگان مجلس این کار را بکنند.

وی افزود: پدر من مالک بود. من متولد ۱۳۴۵ هستم و در سال ۱۳۴۷ و زمانیکه دو سال داشتم چندین هکتار زمین به نام من خورده است. پس من از ابتدا مالی داشتم و این مال هم زایش و درآمد دارد. حتی وقتی نونهالی بودم.

این رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، همچنین اظهار کرد: من و برادرانم سیصد یا چهارصد هکتار زمین داریم. این زمین ها مکانیزه هستند، آب دارند و روی آنها کشاورزی می شود.

تاجگردون خاطر نشان کرد: یادم می آید سال ۱۳۶۳ در تهران به دانشگاه آمد بعد از آن  در سال ۱۳۶۶ یا ۱۳۶۷ زمانی که حدودا ۲۲ سال داشتم یک آپارتمان در خیابان وزرای تهران خریدم. پس اگر مالی دارم و زیاد می شود از مجلس و دولت نبوده است. از ۲۴ سالگی هم جزو مدیران ارشد کشور بودم و حقوق بالایی داشتم. یک هوش حداقلی معیشتی هم دارم اما هیچ گاه بنگاه اقتصادی یا بیزینس اقتصادی و شرکتی نداشتم. 

وی تصریح کرد: اینطور بوده که زمینی بفروشم یا ماشینی بخرم و بفروشم اما سعی کردم حتی سهوا هم مال حرام در اموالم وارد نشود. مرفه بی درد نیستم، تجملاتی هم زندگی نمی کنم اما سعی کردم مالم را کتمان نکنم، اینطور که بگویند فرد می تواند سوار لکسوس شود اما با پراید عبور و مرور کند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از نشاکاری ۲۵ درصد اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد.


محمد هادی‌زاده افزود: تاکنون ۱۷ هزار و ۵۴۵ هکتار معادل ۱۰۰ درصد اراضی شالیزاری شهرستان محمودآباد شخم و شیار شد.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون ۴ هزار و ۵۵۰ هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان معادل ۲۵ درصد نشاکاری شد تصریح کرد: نشا سنتی در هزار و ۳۲۰ هکتار و نشا مکانیزه در ۳ هزار و ۲۳۰ هکتار شالیزار این شهرستان انجام شد.


این مسوول با بیان اینکه هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد، تصریح کرد: ۹۲ درصد آببندان‌های این شهرستان آبگیری و ۲۳ نمونه آزمون خاک انجام شد.


هادی‌زاده خاطر نشان کرد: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه‌های فنی به بهره برداران ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • نشاکاری ۲۵ درصد شالیزار‌های محمودآباد
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا