Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: بارش برف باعث لغزندگی سطح جاده‌های استان زنجان شده که در این میان رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند.

وی از وقوع و کولاک در محورهای زنجان به دندی و تخت سلیمان، زنجان به طارم، زنجان به تهم و چورزق، نیک‌پی به ماهنشان و گردنه‌های کوهستانی استان خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف در این محورها رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند و حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: بارش برف باعث کاهش دید افقی رانندگان شده که در این مردم از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند.

مظفری ابراز کرد: با توجه به بارش برف مه غلیظ گردنه‌های کوهستانی استان زنجان را هم فرا گرفته است بنابراین رانندگان آستانه دید خود را تقویت کنند.

کد خبر 4812538

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف جاده 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان مشهد استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان