Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-کشت‌پور درباره آغاز به کار مجدد فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در منطقه ۲ تهران توضیحاتی داد.

رسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ تهران در آیین آغاز به کار مجدد دوچرخه‌های اشتراکی بیدود که صبح امروز سه شنبه (دهم دی ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در منطقه ۲ تهران آغاز به کار کرد، گفت: لازم بود مدیریت شهری تلاش کند تا بخشی از بار مشکلات مالی این پویش برطرف شود و ما به عنوان منطقه شروع این طرح صبح امروز آغاز به کار مجدد آن را در منطقه اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲ تهران افزود: فاز اول دوچرخه‌های اشتراکی بیدود با ۱۰ ایستگاه در محله سعادت آباد آغاز شد و در فاز دوم تعداد ۱۰ ایستگاه دیگر در منطقه ستارخان و در مرحله آخر تعداد ۷ ایستگاه در محدوده دانشگاه شریف دایر شد.

کشت‌پور با اشاره به تعداد ۲۷ ایستگاه دوچرخه اشتراکی بیدود در منطقه ۲ تهران گفت: امروز از مجموع ۴ هزار سفری که با دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در پایتخت انجام می‌شود، سهم منطقه ۲ تهران یک هزار و ۱۰۰ دوچرخه است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در آغاز به کار مجدد دوچرخه‌های اشتراکی بیدود تعرفه سرویس دهی آن به شهروندان تغییر کرده است یا خیر؟، گفت: تعرفه خدمت‌رسانی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود بدون تغییر و با همان تعرفه قدیم انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دوچرخه شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟