Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

هواپیمایی ترکیه اعلام کرد که با بوئینگ در مورد پرداخت خسارت وارده از زمین‌گیر شدن هواپیمای ۷۳۷ مکس این شرکت به توافق رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از رویترز، هواپیمایی ترکیه، روز سه‌شنبه اعلام کرد که با بوئینگ در مورد پرداخت خسارت وارده از زمین‌گیر شدن هواپیمای ۷۳۷ مکس این شرکت به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که برای بورس سهام استانبول ارسال شده، مقدار مبلق مورد توافق ذکر نشده است، اما روزنامه هریت دیلی میزان آن را ۲۲۵ میلیون دلار ذکر کرده است که ۱۵۰ میلیون دلار آن به صورت غرامت و ۷۵ میلیون دلار به صورت تأمین قطعات یدکی و آموزش می‌باشد.

هواپیمای ۷۳۷ مکس از ماه مارس به دنبال دو سقوط مرگبار در اندونزی و اتیوپی که منجر به از دست رفتن جان ۳۴۶ نفر شدند، در سراسر جهان زمین‌گیر شده است.

این پس از آن صورت گرفت که خبرگزاری‌ها در اوایل ماه دسامبر اعلام کردند ترکیش ایرلاینز به دنبال شکایت از بوئینگ برای جبران خسارت‌های وارده می‌باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بوئینگ هواپیمایی ترکیه هواپیمای ۷۳۷ مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت

این هواپیما از ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۶ در نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان جنگنده برتری هوایی، هواپیمای رهگیر دفاعی و هواپیمای شناسایی تاکتیکی اصلی این نیرو خدمت کرد.

به گزارش عصر ایران، اف-۱۴ بعد از اینکه در دهه ۱۹۹۰ مجهز به سامانه هدف‌گیری فروسرخ در شب (LANTIRN) و سیستم پرواز سطح پائین گردید حملات موشکی هوا به زمین دقیقی را هم انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • (ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ