Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مرادی با اشاره به کشف ده‌ها کیلو مرغ فاسد، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم دی ماه امسال، مأموران کلانتری ۱۴۹ امام‌زاده حسن (ع) خبری مبنی بر توزیع گوشت مرغ فاسد توسط خانمی در منزل مسکونی‌اش دریافت کردند و بررسی موضوع آغاز شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در تحقیقات مشخص شد خانمی ۳۷ ساله در منزل مسکونی‌اش، لاشه‌های مرغهای فاسد را جمع‌آوری کرده و پس از جداکردن گوشتهای آن، از اسکلتهای مرغ به صورت بسته‌بندی‌های جدید ۱۰ کیلوگرمی، به کبابی‌های سطح حوزه کلانتری توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازرسی از محل سکونت متهم به همراه نماینده دامپزشکی صادر شد.

مرادی خاطرنشان کرد: هشتم دی ماه تیمی از مأموران کلانتری به همراه نماینده دامپزشکی از محل سکونت این خانم بازدید کردند که مشخص شد این خانم به همراه سه فرزندش (یک پسر و دو دختر) حدود ۳۰۰ کیلوگرم اسکلت مرغ را در منزل نگهداری می‌کنند و از هر لاشه مرغ حدود ۴۰ گرم گوشت جدا کرده و گوشتهای تهیه شده را در کیسه های حدوداً ۱۰ کیلوگرمی بسته‌بندی و ضمن نگهداری آنها در محیطی کاملاً غیر بهداشتی و یخچالهای غیر مناسب در کبابی‌ها عرضه می‌کند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره بازداشت متهم، افزود: نماینده دامپزشکی نیز تمام مراحل نگهداری، بسته‌بندی، جمع‌آوری و توزیع گوشتها را غیر بهداشتی اعلام کرده است.

وی متذکر شد: خانم ۳۷ ساله در همان تحقیقات اولیه اظهار داشت، لاشه مرغها را به قیمت دو هزار تومان خریداری می‌کرده و پس از تمیز کردن، به قیمت ۱۵ هزار تومان به کبابی‌ها می‌فروخته است.

مرادی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی به همراه نماینده دامپزشکی از یکی از کبابی‌ها و خریداران گوشتهای فاسد، بازدید شد، گفت: مالک کبابی اعتراف کرد حدود سه ماه است که از آن خانم مرغهای فاسد رو خریداری می‌کرده و پس از ادویه زدن به مرغها و گوشتها، آنها را به صورت کبابی به مشتری می‌فروخته است.

این مقام انتظامی از پلمب کبابی مذکور و بازداشت مالک آن با دستور قضایی خبر داد و گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

به گفته سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، کشف سایر جزئیات پرونده و شناسایی سایر کبابی‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

۲۳۵۲۱۲

کد خبر 1337276

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حوادث غیر مترقبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه