Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پرویز فتاح، در مورد پرونده‌هایی که مربوط به املاک بنیاد مستضعفان است و در قوه قضائیه به آنها رسیدگی می‌شود،گفت: در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ پرونده فعال برله یا علیه در قوه قضائیه داریم که در حال رسیدگی هستند.

وی افزود: در مرحله اول سعی می‌کنیم تعامل کنیم اما اگر پرونده‌ای به شکایت منجر شود به قوه قضائیه ارسال و رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: آرایی که صادر می‌شود ۶۰ درصد به نفع ما است و در ۴۰ درصد موارد نیز محکوم می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه همکاری کامل با قوه قضائیه داریم گفت: یک وکیل از سوی ما و یک وکیل هم از طرف فرد شکایت کننده به دادگاه می‌رود و بعد از بررسی ادعای فرد قاضی نظر دو طرف را شنیده و در نهایت حکم را صادر می‌کند.

فتاح همچنین تاکید کرد: در همین مدت که بنده در بنیاد مستضعفان مشغول به کار شده ام در چند پرونده مشخص شد که قصد فقط کلاهبرداری بوده و طمع سازی کردند به همین دلیل هر کسی نمی‌تواند ادعا کند که از بنیاد مستضعفان شکایت دارد و باید این موضوع زیر نظر قاضی پرونده در قوه قضائیه بررسی شود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هیچ تعاملی در صادر شدن آرا به نفع خود با قاضی نداریم و شکایات کاملاً روال قانونی خود را طی می‌کند.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس بنیاد مستضعفان پرویز فتاح املاک بنیاد مستضعفان همکاری با دستگاه قضائی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان پرویز فتاح املاک بنیاد مستضعفان همکاری با دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد