Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه «ایندی‌وایر» در نظرسنجی از کارگردانان برجسته سینمای جهان، اقدام به معرفی برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ کرد.

به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، نشریه «ایندی‌وایر» در نظرسنجی از ۳۶ کارگردانان برجسته سینمای جهان از آنها خواسته تا هر یک۱۰ فیلم برتر سال سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنند و «چیرو گوئرا» کارگردان کلمبیایی که ساخت فیلم‌های مهمی چون «آغوش مار» و «پرندگان عبوری» را در کارنامه دارد، فیلم ایرانی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی را در رتبه سوم ۱۰ انتخاب خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گوئرا» درباره انتخاب فیلم «متری شیش و نیم» نوشت: امسال سالی فوق العاده برای تریلرهای جنایی از «مرد ایرلندی» اسکورسیزی تا «خائن» مارکو بلوچیو بود، اما چه خواهید گفت اگر بهترین آن از ایران باشد. به عنوان یکی از طرفدران قدیمی سینمای ایران، فیلم «متری شیش و نیم» جهانی کاملا جدید از احتمالات را گشود، فیلمی تاثیرگذار، قدرتمند، پرتنش و عمیق.

این سینماگر کلمبیایی فیلم‌های «این باید بهشت باشد» ساخته «الیا سلیمان» و «یک روز سفید سفید» از «هلینور پالمسون» را در رتبه‌های اول و دوم، ۱۰ فیلم برتر سال قرار داده است و پس از فیلم «متری شیش و نیم» که جایگاه سوم را به خود اختصاص داده به ترتیب فیلم‌های «زیر دریاچه نقره‌ای» (دیوید رابرت میشل)، «سوغات» (جوانا هاگ)، «صدای متال» (داریوس ماردر)، «من بدنم را از دست دادم» (جرمی کلاپین)، «باکورا» (کلبر مندئونسا فیلهو، جولیانو دورنلس) و سفر طولانی به شب (بی گان) قرار گرفته‌اند.

در این نظرسنجی سینماگرانی چون «الیور آسایاس»، «بونگ جون هو»، «سوفیا کاپولا»، «گیرمو دل‌تورو»، «لوکا گوادانینو»، «آدام مکی‌کی»، «پل شرادر»، «دنیل اشمیدت»، «آدام وینگارد» و ... شرکت کردند و در زیر ۱۰ فیلم منتخب مهم‌ترین کارگردانان آمده است.

اَنگل، مرد ایرلندی، روزی روزگاری هالیوود، جواهرات تراش‌نخورده، فانوس دریایی، درد و شکوه، ۱۹۱۷، جوکر، داستان ازدواج، جوجو ربیت، زنان کوچک، پرتره یک بانو در آتش، میدسامر، ۱۰ فیلم برتر ۲۰۱۹ به انتخاب «گیرمو دل‌تورو»هستند.

«بونگ جون هو» کارگردان معروف کره‌ای فیلم «اَنگل» نیز اولین گاو، مرد ایرلندی، آساکو ۱ و ۲، داستان ازدواج، میدسامر، جواهرات تراش‌نخورده، هتل کنار رودخانه و شکارچی ذهن را در فهرست خود جای داد و «الیور آسایاس» نیز فیلم‌های جوکر، موج‌ها، مانوس، میدسامر، دو پاپ، بینوایان، اَنگل، داسان ازدواج، مرد ایرلندی، موستانگ را در فهرست ۱۰ فیلم برتر سال قرار داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون علی باقری کنی منطقه سبز بغداد حشد الشعبی غلامرضا شریعتی مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38 متری شیش و نیم ایندی وایر فیلم سینمایی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون علی باقری کنی منطقه سبز بغداد حشد الشعبی غلامرضا شریعتی مهدی تاج جشنواره فیلم فجر38

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت ارز به زائران حج

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به‎ مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی؛ پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا