Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حسین ساجدی فر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد گفت: یکصد و پنجمین مجمع شهرداران کلانشهر‌های کشور چهارشنبه و پنج شنبه هجدهم و نوزدهم دی ماه امسال در استان یزد برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این نشست را انتقال تجارب، حفظ حقوق و منافع مشترک و عمومی شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور در راستای پیشبرد اهداف و تقویت مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد اضافه کرد: اعضا در این نشست در خصوص بررسی روند قانون مالیات بر ارزش افزوده، درآمد‌های پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری ها، عملکرد مالی شهرداری ها، مواد بودجه سال آینده شهرداری کل کشور، بررسی آثار آلودگی هوا در کلانشهر‌ها و اقدامات اجرایی بازدارنده توسط شهرداری‌ها بحث و تبادل نظر می‌کنند.

ساجدی فر تصریح کرد: شهرداری‌های اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، رشت، زاهدان، شیراز، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد، همدان و یزد از اعضای مجمع شهرداران کلانشهر‌ها ایران هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات امور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در شبانه روز گذشته در کلانشهر مشهد توقیف شد.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

وی اضافه کرد: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آن‌ها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

اسدنژاد ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض