Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@20:43:53 GMT

دروازه بان تیم ملی ایران: استقلالی‌ام

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۹۲۹۹

دروازه بان تیم ملی ایران: استقلالی‌ام

او بیان کرد :خیلی از پیشنهادها برای لژیونر شدن را به دلیل اینکه باید بدون حجاب در آن تیم‌ها حاضر می‌شدم رد کردم. حجاب برای من مهمتر از هر چیز دیگری است.

خواجوی تصریح کرد: سال اولی که در لیگ برتر فوتبال بانوان و تیم پاس همدان حاضر شدم، یک روز دروازه‌بان تیم نیامد و مربی از بازیکنان خواست که یکی درون دروازه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من قبول کردم دروازه وایسم. وقتی شیرجه‌هایی که در اون بازی زدم را به یاد میاورم، خودم تعجب می‌کنم. همان روز سرمربی به من گفت اگر می‌خواهی در تیم من بمانی باید دروازه‌بان شوی.

او خاطر نشان کرد: قبل از شروع لیگ برتر تمرینات منظم و خوبی داشتم. وقتی ۲ - ۳ بازی اول لیگ توانستم دروازه را بسته نگه دارم با خودم عهد کردم به رکورد کلین شیت که در اختیار پیام نیازمند است برسم یا آن را جا به جا کنم. وقتی توانستم این رکورد را بشکنم نیازمند یکی از برترین دروازه‌بانان حال حاضر ایران توییتی را منتشر کرد که این واکنش باعث دلگرمی من شد.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: من استقلالی و در فوتبال اروپا هم طرفدار بارسلونا هستم. تقریبا به هر چیزی که می‌خواستم در فوتبال ایران رسیده ام. آرزوی هر فوتبالیستی است که لژیونر شود. در حال حاضر ۲ پیشنهاد دارم، یکی از تیم‌های آسیایی و یکی هم از اروپا. دوست دارم تا زمانی که در لیگ برتر هستم در تیم کردستان بازی کنم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن