Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگو و معاون اجتماعی ناجا گفت: هدف ناجا اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار احمد نوریان سخنگو و معاون اجتماعی ناجا عصر امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم‌های 110 ثانیه مردم و امنیت با موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقدمات این جشنواره را از شهریور سال گذشته آغاز کرده‌ایم و امروز با حضور هنرمندان، اساتید، جامعه شناسان و دستگاه‌هایی که کمک کننده بودند اختتامیه این جشنواره را برگزار کرده و از آثار برتری که از سه حوزه انیمیشن، فیلم و مستند معرفی شده اند، تقدیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موضوع مبارزه و پیشگیری از اعتیاد به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و معاونت اجتماعی پلیس و هم معاونت اجتماعی ناجا و هم پلیس مبارزه با مواد مخدر با این جشنواره خواسته اند تا اولویت مبارزه با مواد مخدر را از خانواده شروع کنند.
نوریان افزود: آموزش‌هایی که اقشار جامعه به صورت خودکار به همدیگر می‌دهند که آموزش‌های چهره به چهره نامید می‌شود، مهم است. تا به امروز 2 میلیون جمعیت از طریق آموزش چهره به چهره در مساجد و … آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد را دیده اند.
وی در پایان گفت: یک بخش دیگر از فعالیت ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر، مددکارهای ما بودند که هدفشان اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هدف ناجا اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید