Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: متأسفانه برخی مدیران که حتی یک روز هم کارگری نکرده‌اند در لیست کارگری قرار گرفتند، اما آن‌ها درد کارگران را نمی‌داند و پیشنهاد تجمع می‌دهند در حالی که خودشان از دیگران امتیاز می‌گیرند و مشکل کارگر هم حل نمی‌شود. تاریخ انتشار: 18:05 - 10 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۰۸۷ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، وهاب عزیزی در نشست پاسداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نکوداشت خادمان جهاد و شهادت گفت: مسیر ریل‌گذاری منافع ملی و صیانت از آرمان‌های مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وقتی انتخاب صالحان رخ دهد خیلی از مسائل در مجلس حل خواهد شد و در آن صورت می‌توانیم ادعا کنیم که یاد و نام شهدا را گرامی داشته‌ایم.
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: وقتی تبیین لازم برای رأی‌دهی مردم صورت گیرد و مشارکت آن‌ها آگاهانه باشد قطعاً انتخاب‌شان صالحان خواهند بود و در آن صورت در مسیر آرمان و اهداف شهدا حرکت کرده‌ایم.   بیشتر بخوانید:
عضو شورای نگهبان: تحریم‌های بی‌سابقه اقتصادی با چراغ سبز فتنه ۸۸ بود
عزیزی گفت: اولین ویژگی کاندیدای اصلح قابل اعتماد بودن، صداقت در رفتار و گفتار بوده و این موارد از مصادیق نماینده اصلح است ضمن اینکه در آن صورت است که می‌توانیم مطمئن شویم آن فرد به سمت منابع غیر مردم غش نکرده و بر سر منافع ملت لابی نکرده و به آرمان‌های انقلاب هم خیانت نمی‌کند.
وی افزود: کسی که در راه انقلاب اسلامی هزینه داده و پای آرمان‌های آن می‌ایستد هیچگاه بر سر منافع ملت معامله نمی‌کند.
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت:‌ برخی افراد با هواپیما و با سرعت به سوی مجلس گام برداشته‌اند، اما آن‌ها قطعا با همان سرعت سقوط خواهند کرد، زیرا مردم ما بصیر و هوشیار بوده و همه موضوعات را می‌دانند.
عزیزی افزود: جامعه کارگری مشکل معیشت و قرارداد‌های سفیدامضا دارد ضمن اینکه ساماندهی هم نشده است، اما متأسفانه عده‌ای رأی مردم را به اسم کارگر به گروگان گرفته و در سبد یک جریان خاص ریخته‌اند. در حالی که کارگران به آن‌ها اطیمنان کرده و به این افراد رأی داده‌اند، اما در نهایت دست‌شان خالی مانده که اگر این سؤاستفاده از رأی کارگران نبود ما مشکلی به نام هفت‌تپه، هپکو و آذرآب نداشتیم.
وی گفت: متأسفانه برخی مدیران که حتی یک روز هم کارگری نکرده‌اند در لیست کارگری قرار گرفتند، اما آن‌ها درد کارگران را نمی‌داند و پیشنهاد تجمع می‌دهند در حالی که خودشان از دیگران امتیاز می‌گیرند و مشکل کارگر هم حل نمی‌شود.
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در پایان گفت: امیدوارم در انتخابات اسفند افرادی که درد مردم را متوجه باشند وارد مجلس شوند چرا که مردم از ریا و تزویر خسته شده‌اند، زیرا برخی‌ها با شعار کارگری آرا را به نفع دیگری مصادره کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دفاع مقدس انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید

اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902343

دیگر خبرها

  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند