Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-08@20:23:17 GMT

۱.۸ میلیون اسرائیلی زیر خط فقر قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۹۹۰۶

صراط:

کابینه اسرائیل در گزارش سالانه خود اعلام کرد که حدود 1.8 میلیون اسرائیلی زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

به گزارش فارس گزارش سالانه فقر که توسط وزارت رفاه رژیم صهیونیستی منتشر شده نشان می‌دهد که 1 میلیون و هشتصد و 10 هزار و 500 اسرائیلی زیر خط فقر به سر می‌برند که از این میان 841 هزار و 700 نفر آنها را کودکان تشکیل می‌دهند و این آمار بدان معناست که 469 هزار و 400 خانواده اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی زیر خط فقر به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آمارهای وزارت رفاه رژیم صهیونیستی از افزایش فقر میان افراد سالخورده حکایت می‌کند. درصد خانوارهایی که سرپرست آنها را فرد سالخورده تشکیل می‌دهد و زیر خط فقر قرار دارند از 21.8 درصد در سال 2017به 23.4 درصد در سال 2018 رسیده این در حالی است که میزان افراد سالخورده تنها که زیر فقر هستند نیز از 17.2 درصد به 18.8 درصد افزایش یافته است.

خط فقر در سرزمین‌های اشغالی بر اساس نابرابری و نه فقط درآمد اندازه‌گیری می‌شود. این معیار به عنوان نیمی از درآمد متوسط مردم ارزیابی می‌شود و بنابراین افزایش درآمدها باعث بالاتر آمدن خط فقر می‌شود. این بدان معناست که نرخ فقر به تنهایی برای درک شرایط رفاهی و مالی فقیران اسرائیلی کافی نیست. اگر پولداران پولدارتر شوند افراد بیشتری زیر خط فقر می‌روند حتی اگر درآمدهای آنها ثابت بوده یا حتی اندکی افزایش داشته باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در گزارش منتشر شده از سوی نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است: معترضان و نیروهای پلیس در حیفا با یکدیگر درگیر شدند. این افراد خواهان دستیابی به توافق آتش بس با نیروهای فلسطینی هستند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: درگیری‌هایی میان نیروهای پلیس و معترضان در تل آویو رخ داده است.

پیش از این روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مسئولان گزارش داده بود: پیشنهاد ارائه شده از سوی حماس در خصوص آتش بس تغییرات اندکی نسبت به پیشنهاد ارائه شده از سوی تل آویو و واشنگتن دارد.

این روزنامه ادامه داد: پاسخ حماس جدی بود و اینک توپ در زمین اسرائیل است. تل آویو باید تصمیم بگیرد وارد این توافقنامه خواهد شد یا خیر.

شب گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجی گران مصری و قطری ارائه شده موافقت کرده است.

کد خبر 6098942

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • طلای جهانی ثابت شد
  • بازی تقصیر در رفح
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • تاجر اسرائیلی در اسکندریه مصر به ضرب چاقو کشته شد
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح