Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور یکی از شاگردان "بانو امین"، مراسم اختتامیه جشنواره بانوی پژوهشگر و تجلیل از پژوهشگران برتر در اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، با حضور یکی از شاگردان بانو امین، مراسم اختتامیه جشنواره بانوی پژوهشگر و تجلیل از پژوهشگران برتر در مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) اردکان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فاطمه ابراهیمیان، مرکز تخصصی فقه و اصول فاطمه الزهرا (سلام‌الله علیها) اردکان باهدف تقویت روحیه پژوهش در میان طلاب و الگو گیری از شخصیت و سیره علمی و اخلاقی سیده نصرت بیگم امین معروف به "بانو امین" اقدام به برگزاری جشنواره بانوی پژوهشگر نموده است.

وی بابیان اینکه این جشنواره از 24 آبان 98 (هفته کتاب) تا 25 آذر 98 (هفته پژوهش) ادامه داشت، افزود: موضوعات جشنواره شامل زندگی‌نامه و خاطرات، مدیریت زمان و فراگیری دانش، معرفی تألیفات بانو امین، روش الگو گیری از سیره علمی و اخلاقی بانو امین در دوران معاصر بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران اردکان اظهار داشت: این موضوعات در چهار قالب وبلاگ، دل نوشته، مقاله و خلاصه‌نویسی از سراسر استان یزد به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده بود که پس از داوری، آثار برگزیده معرفی شد.

وی در پایان گفت: بنا بر مصوبه دبیرخانه جشنواره و باهدف تشویق طلاب پژوهشگر به کلیه طلاب شرکت‌کننده در جشنواره بانوی پژوهشگر هدایایی تقدیم شد.

گفتنی است که در ابتدای این مراسم، سرکار خانم زینب السادات قلمکاریان یکی از شاگردان بانو امین به بیان گوشه‌هایی از زندگی و سیره این بانوی مجتهده پرداخت.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: اردکان پژوهشگران برتر بانو امین طلاب حوزه علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر