Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@23:46:26 GMT

جاده شمشک- دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۰۳۵۳

جاده شمشک- دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، عادل مصدقی درباره آخرین وضعیت جوی در مسیرهای استان تهران اعلام کرد: از ساعات بامداد بارش برف مسیرهای شمشک- دیزین، هراز و امامزاده داود(ع) را فرا گرفت که به دلیل حجم زیاد برف و حفظ ایمنی مسافران تصمیم گرفتیم جاده شمشک- دیزین تا مساعد شدن شرایط جوی مسدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون بارش برف خفیف در جاده‌های شمالی و همچنین بارش باران در مناطق غربی از سرگرفته شده و از مسافران می‌خواهیم بدلیل لغزندگی جاده‌ها با سرعت‌مطمئنه رانندگی کنند.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: مه گرفتگی غلیظی در جاده تهران- هراز ایجاد شده که مسافران به هنگام حرکت در این مسیر فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کنند.

۴۵ تیم راهداری استان تهران در آماده‌باش کامل است

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران خاطرنشان کرد: به دلیل بارش برف و باران در جاده‌های استان تهران ۴۵ تیم راهداری با ۴۰۰ نیرو و با استفاده از ۲۴۰ خودرو سبک و سنگین در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

به گفته مصدقی، ۲۸ باب راهدارخانه نیز در جاده‌های استان تهران فعال و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از این امکانات رفاهی استفاده کنند. وی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده‌های سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 474607 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند