Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سازمان برنامه و بودجه کشور با تکذیب مطلب منتشر شده اعلام کرد: منابع حاصل از اجرای طرح مدیریت سوخت در لایحه بودجه سال آینده به طور کامل درج شده است.

برخلاف ادعای مطلب درج شده در مورد عدم پیش‌بینی آثار مالی ناشی از افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال 1399 کل کشور توسط دولت، به آگاهی می‌رساند به استناد جدول مندرج در تبصره (14) ماده واحده لایحه، منابع حاصل از اجرای طرح مدیریت سوخت در ردیف شماره (1) قسمت منابع تحت عنوان «دریافتی حاصل از فروش داخلی فرآورده‌های نفتی» به طور کامل درج شده است و مصارف طرح مذکور نیز بابت اجرای طرح حمایت معیشتی خانوارها در ردیف شماره (24) قسمت مصارف جدول یاد شده به صورت کامل پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری

آفتاب‌‌نیوز :

«میثم لطیفی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر ممنوعیت دریافت هدیه توسط کارکنان دولت به خبرنگاران گفت: بخشنامه‌ای از طرف دفتر سلامت اداری و فرهنگی سازمان اداری و استخدامی به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت ممنوع است. امیدواریم با این کار سلامت اداری افزایش و فساد کاهش پیدا کند.

وی افزود: ۱۴ اردیبهشت آزمون استخدامی کیفیت بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در این آزمون بعد از ۱۰ سال ۱۹۱۱۲ نفر در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان ـ امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی ـ جذب خواهیم داشت. ۱۰ سال بود این مجوز داده نشده بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان این‌که حدود ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند، ابراز امیدواری کرد: تا نیمه خرداد نتایج آن اعلام و اول مهر این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.

لطیفی تأکید کرد: این کار تدبیر و دستور مقام معظم رهبری بود که برای کیفیت بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پروش جذب کنیم.

وی در مورد استخدام سرایدارارن یا نیرو‌های خدماتی در مدارس تحت عنوان بابای مدرسه اظهار کرد: در این زمینه قرار بود تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه مشخص شود، ما در سقف تأمین اعتبار کمک می‌کنیم و مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد