Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت  از نجات دو کودک ۴ و ۱۱ ساله در حادثه آتش سوزی بلوار امام خمینی (ره) رشت خبر داد.

شهرام مومنی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد : حادثه آتش سوزی خانه ویلایی در ساعت ۰۹: ۸ صبح امروز ۱۰ دی ماه به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود : در این آتش سوزی ۵ خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۱۳ آتش نشان به محل حادثه واقع در بلوار امام خمینی(ره) کوچه عاشوری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت بیان کرد : محض رسیدن محل حادثه دود از اتاق خواب خانه مشاهده می شد.

مومنی ادامه داد : آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه بلافاصله نسبت به اطفاء و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

وی علت حادثه را بی احتیاطی دانست و افزود: خوشبختانه آتش نشان دو کودک ۴ و ۱۱ ساله که در منزل تنها بودند بدون هیچ گونه آسیبی به مکان امن انتقال دادند.

مرگ بانوی جوان بر اثر سقوط خودرو 

مومنی در ادامه از حادثه مرگ یک بانوی جوان بر اثر سقوط خودرو در کانال خبر داد و گفت:سقوط یک دستگاه خودروی سواری دنا در کانال آبگیر روستای فشتام شهر صنعتی رشت منجر به مرگ بانوی ۳۰ ساله شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت اظهار کرد : در حادثه ای که ساعت۳۰ :۱۴ بعدازظهر سه شنبه اتفاق افتاد ، خودروی دنا در کانال آبگیر سقوط کرد و باعث محبوس شدن راننده آن شد.

شهرام مومنی افزود :سقوط خودروی سواری دنا در کانال آبگیر  و محبوس شدن بانوی جوان  به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی بیان کرد : نیروهای امداد آتش نشانی به محض اطلاع از حادثه ، بلافاصله با دو دستگاه خودروی نجات  از دو ایستگاه مجاور  به همراه ۷ آتش نشان به محل حادثه واقع در چهارراه کانال شهر صنعتی رشت ، روستای فشتام اعزام شدند.

مومنی تصریح کرد : قبل از رسیدن آتش نشانان راننده توسط اهالی به بیرون ازکانال آب کشیده شده بود.

 وی افزود : متاسفانه سرنشین ۳۰ ساله به دلیل گیر کردن در خودرو مملو از آب جان خود را از دست داد و آتش نشانان نسبت به انتقال جسد اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در پایان گفت : علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی می باشد.

کد خبر 403676

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر رشت حادثه رانندگی نقاط حادثه خيز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز

محسن حدادیان روز سه‌شنبه افزود: بعد از ظهر یکشنبه یکی از شهروندان بمی طی تماس تلفنی با آتش نشانی از گرفتار شدن یک خانم بین ۲ دیوار خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: تیم امدادرسانی آتش نشانی بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع از ایستگاه شماره یک به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم ادامه داد: فرد گرفتار، یک خانم در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بود که به گفته خودش چهار شبانه‌روز بین ۲ دیوار گیر کرده است.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه امکان دسترسی برای نجات این خانم وجود نداشت طی هماهنگی با یکی از همسایه‌ها شکافی در دیوار خانه همسایه ایجاد کردیم و این زن را از بین شکاف نجات دادیم.

حدادیان افزود: احتمال می‌رود این زن به منظور جمع آوری ضایعات وارد درز ۲ دیوار شده و گرفتار شده باشد.

وی گفت: حال عمومی این خانم مساعد نبود و بعد از رهاسازی به اورژانس بم تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس