Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اهمیت اجرای طرح آمایش سرزمین در گیلان گفت: باید از ظرفیت نخبگان و متخصصان در اجرای طرح آمایش سرزمینی بهره برد تا این طرح با کمترین اشکال در استان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمایش سرزمینی نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ گیلان دارد تصریح کرد: در روند بودجه نویسی و اجرای طرح آمایش، به گونه‌ای عمل شود که ضمن تامین نیازمندی‌ها و مشکلات استان، دقت نیز فدای سرعت نشود تا برکات آن موجب توسعه همه جانبه گیلان شود.

وی با اشاره به خدمات و دستاورد‌های دولت در بخش‌های مختلف تاکید کرد: باید هرگونه ارائه خدمات به مردم فارغ از تفکرات سیاسی باشد تا همه متخصصان و نیرو‌های انقلابی در توسعه گیلان نقش آفرین باشند.

امام جمعه رشت خواستار رعایت مسایل زیست محیطی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی در گیلان شد و افزود: مشکلات پسماند یکی از معضلات جدی استان است که علاوه بر ساماندهی دفع زباله نیازمند فرهنگ سازی در میان اقشار مختلف بویژه مسافران و گردشگران است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی گیلان، آن را فرصتی ارزشمند برای حل بسیاری از مشکلات استان دانست و خاطرنشان کرد: گیلان اگرچه از دیرباز دروازه اروپاست، اما از مشکلات فراوانی رنج می‌برد و همه باید با وحدت و همگرایی برای حل این مشکلات گام بردارند.

وی همچنین بر لزوم نظارت نمایندگان در اجرای طرح‌ها بویژه طرح‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: برخی نمایندگان در عزل و نصب‌های مدیریتی دخالت می‌کنند که بهتر است به جای آن از ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی برای توسعه کشور استفاده کنند.

محمدعلی محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمینی در استان گفت: در اجرای این طرح همه بخش‌های مختلف و نیازمندی‌های گیلان دیده شده و با اجرای آن شاهد توسعه پایدار در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح آمایش آمایش سرزمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در خوزستان
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است