Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@09:44:59 GMT

پرطرفدارترین فیلم سال نتفلیکس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۱۴۹۷

پرطرفدارترین فیلم سال نتفلیکس معرفی شد

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت:  نتفلیکس در آخرین روز سال ۲۰۱۹، اقدام به معرفی پربیننده‌ترین محصولات سال خود در آمریکا کرد و فیلم کمدی-معمایی «راز جنایت» با بازی «آدام سندلر» و «جنیفر انیستون» و به کارگردانی «کایل نیواچک» بر اساس بیشترین تعداد مخاطب در رتبه نخست قرار گرفت و پس از آن اکشن «۶ زیرزمینی» به کارگردانی «مایکل بی» با بازی «رایان رینلودز»، «ملانی لوران»، «آدریا آرجونا»، «دیو فرانکو» و پیمان معادی در جایگاه دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فهرست محبوب‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ نتفلیکس پس از «راز جنایت» و «۶ زیرزمینی»، انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲»، «مرد ایرلندی»، «مرز سه‌گانه»، «فوق‌العاده شرور، به طرز وحشتناکی شیطانی و پست»، «ماموران بزرگراه»، «مرد عنکبوتی:درون دنیای عنکبوتی»،‌ «رالف خرابکار ۲» و «وسوسه پنهان» در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. 

کمپانی نتفلیکس فهرست محبوب‌ترین سریال‌های خود در آمریکا را نیز منتشر کرد که بر این اساس به ترتیب «چیزهای عجیب ۳»، «ویچر»، «آکادمی آمبرلا»، «مرگ بر من»، «تو: فصل دوم»، «وقتی آنها ما را می‌بینند»، «باور نکردنی»، «۱۳ دلیل» و «بزرگ‌کردن دیون» در این فهرست جای دارند. 

کد خبر 474572 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، جود بلینگام و فرلاند مندی برای رویارویی با رئال سوسیداد در سن سباستین حضور نخواهند داشت و حضور رودریگو نیز تا آخرین لحظه در شک و تردید خواهد بود. جود و رودریگو امروز با تیم تمرین نکردند و هر دو بیمار هستند. 

ستاره انگلیسی مشکل گوارشی دارد و رودریگو نیز از آنفولانزا رنج می‌برد. کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود گفته بود که هر دو احتمالا به بازی می‌رسند ولی با اعلام فهرست مشخص شد که جود قطعا بازی را از دست داده است. مندی نیز مطابق انتظار در فهرست قرار نگرفت. وضعیت رودریگو نیز قرار است تا فردا مشخص شود.

فهرست بازیکنان رئال برای بازی با سوسیداد:

دروازه‌بانان: لونین، کپا و فران.

دفاع: کارواخال، میلیتائو، ناچو، لوکاس واسکز، فران گارسیا و رودیگر.

هافبک‌ها: کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوآمنی، سبایوس و گولر.

مهاجمان: وینیسیوس، رودریگو، خوسلو و براهیم.

دیگر خبرها

  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد