Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:36:59 GMT

فیلم/ استفاده از محصول ایرانی در محوطه سفارت امریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۱۵۲۱

‍‍‍‍‍‍

معترضان عراقی که مقابل سفارت آمریکا در بغداد تحصن کرده بودند، وارد سفارت شدند و با صحنه جالبی مواجه شدند: استفاده از وسایل ایرانی در سفارت آمریکا در عراق!

دریافت 813 KB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین عراق تحولات عراق دولت عراق تحولات منطقه آمریکا محصول ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا

منابع خبری حضور و استقرار گسترده و شدید پلیس در مجاورت دانشگاه کلمبیا را تائید کرده‌اند.

به گزارش مشرق، گزارش‌ها از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف دانشگاه کلمبیا واقع در ایالت نیویورک امریکا حکایت دارد.

منابع خبری حضور و استقرار گسترده و شدید پلیس در مجاورت دانشگاه کلمبیا را تائید کرده‌اند.

همچنین صدها نفر از اعضای گروه نظامی واکنش استراتژیک پلیس نیویورک خود را به مجاورت دانشگاه کلمبیا رسانده‌اند.

حتی گزارش‌هایی در دست است که نشان می‌دهد مدیریت دانشگاه کلمبیا از دانشجویان خواسته است تا برای امنیت خود در اماکن امن پناه بگیرند.

به گفته تیم مدیریت اضطراری دانشگاه کلمبیا، عدم رعایت دستور اداری ممکن است منجر به اقدامات انضباطی علیه دانشجویان شود.

تیم مدیریت اضطراری دانشگاه کلمبیا افزوده است که به دلیل افزایش فعالیت نیروهای امنیتی در محوطه دانشگاه، از دانشجویان خواسته می شود در محل خود پناه بگیرند.

سی.ان.ان هم به نقل از یک مقام اجرای قانون گزارش داده است که انتظار می‌رود مسئولان دانشگاه کلمبیا در عرض دو ساعت درخواست تخلیه دانشگاه را به پلیس ارسال کند. همچنین گفته شده که افسران پلیس نیویورک در جریان تحصن در کالج شهر نیویورک، برخی از دانشجویان را دستگیر کردند.

همزمان نیویورک تایمز گزارش داده است که تعداد معترضان در خارج از ورودی دانشگاه کلمبیا در یک ساعت گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.

گفته شده که پلیس ورودی‌های دانشگاه سیتی کالج را بسته و به کسی اجازه ورود نمی‌دهد.

انجمن آمریکایی اساتید دانشگاه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسئولان دانشگاه کلمبیا مسئولیت آنچه را که در صورت مداخله پلیس ممکن است رخ دهد، بایستی بر عهده بگیرند.

همزمان سی ان ان گزارش داده است که پلیس نیویورک یورش به محوطه دانشگاه کلمبیا را آغاز کرده است.

رویترز نیز گزارش داده است که پلیس نیویورک در میان تظاهرات طرفداران فلسطینی وارد محوطه دانشگاه کلمبیا شد.

نیویورک تایمز گزارش داد که دانشجویان معترض در محوطه دانشگاه کلمبیا در حالی که پلیس به آنها نزدیک می شود دستانشان را به نشانه مقاومت روی هم قرار داده اند.

گفته شده است که پلیس نیویورک تظاهرکنندگان و خبرنگاران را از مجاورت سالن همیلتون که قبلا توسط معترضان اشغال شده بود، تخلیه کرد و وارد این سالن شده است.

همزمان سی ان ان گزارش داد که پلیس شهر نیویورک اوضاع را در دانشگاه کلمبیا در کنترل دارد و تعدادی از معترضان را دستگیر کرده است.

اوضاع دانشگاه کلمبیا همچنان با یورش پلیس پرتنش گزارش شده و هنوز آمار دقیقی از تعداد بازداشتی‌ها اعلام نشده است.

خیزش دانشگاه‌های سراسر آمریکا در حمایت از مقاومت فلسطین و مخالفت با لشکرکشی رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح سبب شده است تا بار دیگر این سوال در محافل علمی و رسانه‌ها مطرح شود که چرا نسل جوان یا به عبارت دقیق‌تر «نسل z» برخلاف پدران خود حامی فلسطین بوده و هیچگونه همدلی با اشغالگران قدس ندارد؟ افراد یا نهادهای نزدیک به لابی‌های اسرائیل یا همسو با سیاست‌های کاخ سفید سعی دارند تا این تجمعات دانشجویی- خیابانی را ناشی از فریب و انحراف نسل جدید دانسته و خواهان برخورد نیروهای امنیتی با حامیان مقاومت شوند.

امروز یکی از مهم‌ترین جلوه‌های همبستگی نسل جدید آمریکایی‌ها با مردم فلسطین، سلسله تظاهرات و اعتصابات دانشجویی در قلب ایالات متحده است. دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، براون، امرسون، هاروارد، جرج واشنگتن، نیویورک، فلوریدا، اموری، اوهایو، رایس، ماساچوست، میشگیان، ییل، تگزاس و … همصدا با سایر جامعه آمریکا خواستار توقف نسل کشی در غزه و خودداری رژیم صهیونیستی از لشکرکشی به رفح هستند. در میان افراد شرکت کننده در این تجمعات علاوه بر مسلمانان، عرب- آمریکایی‌ها، سیاه پوستان؛ نسل جوان و سفیدپوست آمریکا نیز دیده می‌شود که بر خلاف پدران خود حقیقت را بدون واسطه دنبال کرده و مخالف آپارتاید حاکم در فلسطین اشغالی هستند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا
  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر