Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده لشکر زینبیون گفت: باید فضای مجازی را به فضای معنوی تبدیل کرده و ترویج فضای فرهنگ و شهادت وظیفه ذاتی و شرعی همه نویسندگان و پژوهشگران است. ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار میثمی فرمانده لشکر زینبیون در مراسم رونمایی از  مجموعه کتاب های فرزندان روح الله که در مجتمع ناشران استان برگزار شد،اظهار داشت: هرچه داریم از حضرت زینب(س) است و این بانوی پاکدامن واقعه کربلا را به خوبی احیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنگامی که حرم حضرت زینب(س) توسط داعش مورد محاصره قرار گرفت شیعیان از نقاط مختلف عالم با همه سختی و مشکلات خود را به این حرم رساندند تا در دامن مکتب اهل بیت(ع) قرار بگیرند.

فرمانده لشکر زینبیون تصریح کرد: امروز به برکت حضرت زینب(س) ارتش مقاوم شیعی به نام لشکر فاطمیون، زینبیون، حیدریون و حشدالشعبی شکل گرفت و در دفاع از حرم اهل بیت(ع) حضور پیدا کردند.

عضو جامعه مدرسین: انقلاب اسلامی حقیقت شهادت را زنده کرد‌فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد

سردار میثمی با تاکید بر اینکه این لشکرها و ارتش مقاوم به برکت وجود نازنین حضرت  زینب(س) شکل گرفت،تصریح کرد: خداوند برای ما منت گذاشت که در طلایی ترین زمان ممکن توفیق حیات داریم، این حضور نه برای قبل ما تکرار و نه برای بعد ما تکرار می شود و توفیق حضور در حکومت شیعی تحت زعامت ولی امر امام مسلمین رهبر عالی قدر جهان برای ما ایجاد شد.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه ایران اسلامی در منطقه گفت: آمریکا با همه قدرت و ابهت در برابر ملت ایران زانو زده است که این موضوع به خاطر عظمت و قدرت جمهوری اسلامی و ارتش مقاومت است.

فرمانده لشکر زینبیون تصریح کرد: امروز بهترین فرصتی که در اختیار ما است و باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم و جهادی که امروز برای همه ما واجب است جهاد در فضای مجازی است.

سردار میثمی با تاکید بر اینکه باید فضای مجازی را به فضای معنوی تبدیل کنیم، بیان کرد:  ترویج فضای فرهنگ و شهادت وظیفه ذاتی و شرعی همه نویسندگان و پژوهشگران و دست به قلمان است.

وی گفت: باید بیشتر از دشمن به کارهای مان عمق بدهیم و باید بپذیریم علی رغم ذخیره الهی که در اختیار داریم کارهای مان سطحی نگری است و باید به این کارها عمق بدهیم.

فرمانده لشکر زینبیون تصریح کرد: بیش از 2 هزار مدرسه دینی توسط طالبان در افغانستان ایجاد شد و روی فکر کودکان و نوجوانان کار کرده و افکار وهابی و ضد شیعی ترویج کردند وهنگامی که به سن جوانی رسیدند آنها را علیه هموطنان خود تحریک کرده و دست به کشتار ملت بی گناه افغانستانی زدند.

انتهای پیام/452/ U

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار