Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره خطیبی کارشناس آموزش و ترویج اداره کل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته پژوهش و با توجه به اینکه استاندارد‌ها پایه‌های علمی و فنی معتبری در جهت کمک به تدوین قوانین مربوط به کیفیت، ایمنی و سلامت را فراهم نموده و همچنین زمینه رشد اقتصادی را مهیا می‌سازند، سمینار‌های آموزشی با عناوین " استانداردسازی، "نحوه آشنایی با تدوین استاندارد‌های ملی و بین المللی" و "منابع استانداردسازی در کسب و کار‌های کوچک" توسط پرسنل اداره کل استاندارد خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: در این سمینار‌های آموزشی که با حضور دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد موضوعاتی از قبیل؛ مفاهیم استاندارد و استانداردسازی، انواع استاندارد، آشنایی با سازمان‌های بین المللی و نقش انقلاب صنعتی چهارم در کاربرد استاندارد‌ها مطرح گردید.

خطیبی تصریح کرد: با توجه به اینکه استاندارد‌ها زمینه‌ای شفاف و یکسان برای رقابت در بازار‌های داخلی و جهانی ایجاد می‌کنند و با استفاده از استانداردها، تولیدکنندگان می‌توانند محصولات و خدمات خود را در حد قابل قبول تولید و ارائه نمایند مقرر گردید برگزاری این سمینار‌های آموزشی با همکاری دانشگاه‌های استان در طول سال ادامه یابد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته پژوهش استاندارد ملی دانشگاه چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد

مسابقات جام تختی اهواز برگزار شد.

طرفداری | دیدار های فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی ۲ _ محمد حسیوند پناهی ۶

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان ۴ _محمد مهدی کشتکار ۶

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی ۵ _علی دارابی کورای ۱

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد ۱ _ اشکان سعادتی فر ۱۲

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع ۴ _ هایک خلویان(ارمنستان) ۱

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران