Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی سلمان زاده شامگاه سه شنبه در آیین اهدای نمادین ۱۰ سری جهیزیه به زوج های گلستان اظهارکرد: امشب به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) ۱۰ جهیزیه ۱۰ را به صورت نمادین به زوج های نیازمند اهدا کرده و در این کار گروه های جهادی، موسسات خیریه سمن ها ما را همراهی کردند.

وی افزود: البته تاکنون ۸۱ سری جهیزیه اهدا شده و امشب هم ۱۰ سری و تا پایان سال ۶۰ سری جهیزیه دیگر را بین زوج های نیازمند توزیع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان زاده گفت: ۱۴ قلم کالا به مبلغ ۱۴ میلیون تومان به هر زوج اهدا می شود که شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، لباسشویی، پتو، سرویس خواب، سرویس قابلمه و غیره می شود.

وی بیان کرد: در سیل هم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهار هزار لوازم خانگی بین سیل زدگان توزیع کرد.

سلمان زاده ادامه داد: بنیاد احسان برنامه‌هایی دیگری از جمله رواق بهشت را در استان های مختلف از جمله گلستان اجرا کرده و همچنین افراد محروم و کم بضاعت را به پیاده روی اربعین فرستادیم.

وی از اجرای برنامه مشق احسان توسط ستاد خبرداد و اضافه کرد: در شروع سال تحصیلی، هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم و سیل زده توزیع شد.

سلمان زاده گفت: در زمینه پوشش زوج های نابارور هم طرح برکت خانواده را اجرا کرده که ۵۰ زوج تحت پوشش قرار گرفتند و هزینه درمان آنها را که معمولاً تا سقف ۱۸ میلیون تومان می شود، پرداخت می کنیم.

وی اضافه کرد: اشتغال اجتماع محور هم توسط بنیاد احسان و بنیاد برکت دنبال می شود.

کد خبر 4812857

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره کمک هزینه جهیزیه 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان مشهد استانداری سمنان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش