Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در حاشیه هم‌اندیشی مدیران و برنامه‌سازان شبکه نسیم و در جمع خبزنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره تفاوت دستمزد مجریان و برنامه سازان در شبکه‌های مختلف تلویزیون گفت: برای ما کیفیت و استقبال مخاطب اهمیت دارد و تعیین می‌کند که عوامل برنامه‌ها چه دریافتی هایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگر سوال این باشد که آیا دستمزدها در رابطه با مجریان بازیگر و تهیه کننده ها تعیین می‌شود باید گفت همه اینها دارای استاندارد و چارچوب است و طبیعتا دارای یک رشد تدریجی است. به طور مثال فلان سریال یا مجری فلان عدد را می گیرد و باید توجه داشت این تفاوت ها دفعی نیست بلکه تدریجی است.
میرباقری گفت: دستمزد حدودا ۱۰ درصد نسبت به دستمزدهایی که در سنوات قبل بوده تفاوت کرده است.

معاون سیما همچنین در واکنش به شایعه دستمزد بالای مهران مدیری و رضا رشیدپور برای برنامه‌های ویژه شب یلدا ضمن تکذیب این شایعه تاکید کرد: هیچ پرداخت نامتعارفی برای این برنامه‌ها نداشته‌ایم.البته می دانید ما مثلا در برنامه دورهمی با مهران مدیری طرف نبودیم و با تهیه کننده طرف قرار داد بودیم. ولی این برنامه نسبت به برنامه های قبلی هیچ تفاوت دریافتی ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره زمزمه بازگشت فردوسی پور به سیما نیز عنوان کرد: خود شبکه سه اعلام کرد که قهر نبودند که آشتی باشد و هر زمان که تشخیص دهند می گویند که بیاید.

میرباقری افزود: ما اختیار تصمیم گیری درباره آمدن اقای فردوسی پور را به دلیل اینکه اختلاف نظرهایی درباره برنامه‌سازی داشتند به مدیر شبکه سه داده‌ایم. او همچنان در حال بررسی است و بحثی نبود که او دیگر نیاید. با این حال دیگر برنامه ای به نام نود نخواهد بود، اما در ساختارهای دیگر امکان بازگشت هست.
 

کد خبر 4812858 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مجموعه دورهمی مهران مدیری مرتضي ميرباقري تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه موسیقی نواحی موسیقی کلاسیک سینمای مستند موسیقی پاپ کارگردان تئاتر تماشاخانه شهرزاد سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره