Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  با اشاره به تعطیلی نزدیک به دو دهه‌ای هتل تاریخی بیستون کرمانشاه، گفت: طی سال‌های گذشته پیگیری‌هایی از سوی مسئولین میراث فرهنگی استان برای تعیین تکلیف این هتل انجام گرفته، اما به دلایلی به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه استاندار کرمانشاه هم اخیرا خواستار تعیین تکلیف این ظرفیت ارزشمند گردشگری و تاریخی شده، بیان کرد: باتوجه به تاکیدات استاندار و اهمیتی که این بنای تاریخی از نظر گردشگری دارد، از مدتی پیش رایزنی‌هایی را با مالک آن انجام دادیم تا بتوانیم این هتل زیبا را دوباره فعالسازی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه یادآورشد: مالک هتل برای راه اندازی مجدد مجموعه‌اش شرط‌هایی داشته که برخی از آن‌ها مربوط به حوزه میراث فرهنگی و بخشی نیز در حوزه شهرداری استدرخواست‌هایی که مالک هتل از میراث فرهنگی داشته را می‌توانیم انجام دهیم، اما برای بررسی درخواست‌هایی که از شهرداری داشته باید نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری و مسئولان شهرداری داشته باشیم.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هتل بیستون میراث فرهنگی مکان های تاریخی شهرداری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • دیواره تاریخی خیابان باباطاهر مربوط به دوران ایلخانی است
  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد