Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی گزینه ایرانی هدایت استقلال که هفته قبل گفته بود به خاطر شرایط تیم و خواست هواداران از پذیرش هدایت استقلال سر باز زده و سپس اعلام شد برای طی کردن یک دوره مربیگری عازم پاریس شده است، در کمتر از چهار روز به تهران برگشت.

طرفداری- بعد از کناره گیری فرهاد مجیدی از هدایت استقلال، وی برای دوره مربیگری عازم پاریس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبر آنلاین، فرهاد مجیدی شب گذشته در فرودگاه پاریس سوار بر پرواز تهران شد و به ایران بازگشت. مشخص نیست که دوره مربیگری او یک ورکشاپ کوتاه مدت بوده یا اساسا خبر حضورش در دوره مربیگری صحت نداشته است.

تقریبا سال‌هاست درباره دوره های مربیگری که مجیدی می رود، خبرهای بسیاری منتشر شده اما سال قبل به او ایراد گرفته شد که مدرک A آسیا که ارائه کرده برای فعالیت در مقام سرمربی تیم لیگ برتری کفایت نمی کند. از آن زمان او هنوز موفق به طی دوره طولانی پروفشنال نشده است و این دوره های کوتاه مدت اگر برگزار هم شده باشند آن نقص را برطرف نمی کند.

مجیدی پس از اینکه هفته قبل و با بن بست در مذاکرات استقلال و استراماچونی برای ساعاتی به شکل غیر رسمی به عنوان مربی استقلال معرفی شد، با فشار هواداران اعلام کرد او هم دوست دارد استراماچونی به کارش در این تیم ادامه دهد اما بعد از سه روز مذاکرات پیچیده در قطر هنوز خبر نهایی درباره بازگشت استراماچونی به تهران اعلام نشده و شرایط در این زمینه مشخص نیست.
استقلال لیست آسیایی اش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده و حالا دست شان برای تغییرات خیلی هم باز نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال