Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش صدای ایران -مصطفی محمدنجار با اشاره به این‌که فضای جشنواره اسباب‌بازی بسیار با نشاط و پویا است گفت: من پیش از این به جشنواره اسباب‌بازی نرفته بودم ولی به جشنواره‌های مشابه خارجی رفته بودم و به نظرم این جشنواره نسبت به خودش فضای خوبی ایجاد کرده است ولی همچنان جای کار بسیاری دارد.  
او  ادامه داد: فکر می‌کنم ما از نظر محتوا چیزی از تولیدکنندگان اسباب‌بازی در خارج از کشور کم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کشور ما ۳۱ استان با فرهنگ‌های متنوع و متفاوت دارد که هر کدام ارزش بالایی برایمان دارند. حتی ما خرده فرهنگ‌های ارزشمندی در کشورمان داریم که می‌توانیم از آن‌ها بهره بگیریم.  
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت دهم با تاکید بر این‌که تولید اسباب‌بازی با استفاده از فرهنگ ایران می‌تواند در خارج از کشور هم مورد توجه قرار بگیرد، تاکید کرد: اگر برای تولید اسباب‌بازی به سراغ این فرهنگ‌های متنوعی که در ایران داریم برویم، هم برای خودمان قابل استفاده است و هم برای کشورهای همسایه و هم دیگر کشورهای جهان. بنابراین از نظر محتوای فرهنگی ما وضعیت خوبی داریم.    
نجار درباره مشکلات حوزه تولید عروسک و اسباب‌بازی توضیح داد: مشکلات ما در این حوزه بیشتر به تولید و تجاری‌سازی برمی‌گردد. حتما باید به این مساله فکر کنیم تا بتوانیم به سمت انبوه‌سازی برویم و به صادرات برسیم. البته ما در این زمینه باید از تجربیات کشورهای دیگر هم استفاده کنیم.  
وزیر کشور دولت دهم با تاکید بر لزوم حمایت از تولید اسباب‌بازی گفت: این حوزه کارش را به تازگی آغاز کرده و هنوز نوپاست. بنابراین باید از ناحیه متولیان فرهنگ در حوزه تولید اسباب‌بازی سرمایه‌گذاری شود. این بخش نیاز به تسهیل مقررات دارد تا راه برای فعالیت بیشتر تولیدکنندگان باز بشود.  
به نوشته ایسنا بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نجار ادامه داد: تجارت اسباب‌بازی می‌تواند جایگزین بهتری برای نفت باشد. چون بسیار درآمدزاست.  
پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سینما فیلم جشنواره فجر اسباب بازی فرهنگی هنری کانون فکری کودکان بین المللی صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد! حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات.‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع برمبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانی که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرف مخارجی می‌کنند که غالبا برای رشد اقتصادی زیان‌بار هستند.

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته‌بازی است، مقابله کنید و این‌قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد