Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان می‌گوید: وقتی شما یک سرمربی را انتخاب می‌کند باید به او اختیارات کامل بدهید تا بتواند کارش را انجام بدهد و ابزار کار را باید براش مهیا کنید تا موفق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ما راجع به عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول عنوان کرد:

با توجه به اینکه هر انتقادی هم باشد، در هر صورت در هر کاری انتقاد وجود دارد ولی خوشبختانه تیم الان صدر جدول است، امتیازات خوبی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می کنم که اگر این روند در نیم فصل دوم انجام شود به نظر من می تواند به قهرمانی فکر کند و در نهایت قهرمان شود.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص کالدرون توضیح داد:

همیشه هر مربی که می‌آید فراز و نشیب دارد. به دلیل آشنایی با فرهنگ ما، به دلیل آشنایی با بازیکنان ما و زبان ما این اشکالات به وجود می‌آید. نه اینکه بگوییم هر کس که بیاید زود پرفکت و کامل و ایده آل می‌شود. طبیعی است. این طبیعت آدم هاست که تا با یک فرهنگ کشوری، آدم ها و بازیکنانش آشنا شود زمان بر است. یک مقدار ممکن است اشکالاتی به وجود بیاید ولی در نهایت در نیم فصل اول کار، کار خوب و درستی بوده و در نهایت الان در صدر جدول نشسته و آنجا فکر‌ می کند برای دور برگشت.

حمید درخشان درباره اختلاف نظر پیروانی و کالدرون گفت:

من امیدوارم که همچین موردی نباشد و هر چه زودتر هم حل شود به کمک مدیریت باشگاه و مسئله خاصی به وجود نیاید. انشالله آرامش کامل باشد تا بتواند کارش را برای نیم فصل دوم ادامه دهد.

وی همچنین در این باره افزود:

ما باید یک چیز را در نظر بگیریم. وقتی شما یک سرمربی را انتخاب می‌کند باید به او اختیارات کامل بدهید تا بتواند کارش را انجام بدهد و ابزار کار را باید براش مهیا کنید تا موفق شود. او باید اختیار تمام تصمیم ها را داشته باشد در غیر این صورت نه کار موفقی میتواند انجام دهد و نتیجه کار هم اصلا خوب نخواهد شد. حتما با درایت هیئت مدیره و با درایت مدیرعامل محترم این مورد هم انشالله به زودی حل شود و مشکل خاصی به وجود نیاید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون پیروانی پرسپولیس پیروانی حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم