Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور گفت: راه آهن اردبیل – میانه در اولویت اجرایی دولت قرار گرفته و بزودی ریل‌گذاری آن از سمت اردبیل آغاز می‌شود.

واعظی بیان داشت: عملیات اجرایی راه آهن اردبیل در دولت مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ۸۰ کیلومتر این پروژه از سمت میانه زیرسازی شده و برای اجرا به مناقصه رفته است.

واعظی بیان کرد: این پروژه یکی از مطالبات مردم استان اردبیل بوده و دولت با تخصیص اعتبارات لازم و تامین فاینانس داخلی به این خواسته جامه عمل پوشاند و باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

او افزود: دولت در بودجه ۹۹ هم اعتبار قابل توجهی به این پروژه اختصاص داده و پیش بینی شده تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه راه‌آهن استان اردبیل را متحول می‌کند، افزود: این طرح سبب توسعه اقتصادی در استان شده و علاوه برآن می‌تواند مراودات اقتصادی با کشور‌های همسایه را گسترش دهد.

واعظی سرمایه‌گذاری در استان با هدف تولید و اشتغال را یادآور شد و گفت: تابستان امسال مدیران عامل بانک‌های عامل در استان حضور یافته و مقرر است سرمایه‌گذاری کلانی در استان در جهت تولید و اشتغال انجام شود.

او با بیان اینکه دولت تولید و اشتغال را در استان‌ها مورد توجه قرارداده، اضافه کرد: راه اصلی تولید و اشتغال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و باید بانک‌های عامل از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت کنند.

واعظی از افتتاح طرح‌های بزرگ در استان اردبیل با حضور رییس‌جمهوری خبر داد و گفت: فردا طرح‌های بزرگی از جمله سد احمد بیگلو، ترومای بیمارستان امام خمینی اردبیل، کامیون سازی مشگین شهر و پل معلق هیر افتتاح می‌شود.

به گفته وی، ۹۳ طرح عمرانی متشکل از راه‌های اصلی و چهار خطه کردن و ۵۰ طرح اقتصادی با حضور وزیران در مناطق مختلف استان اردبیل افتتاح می‌شود.

واعظی گفت:در این سفر سه برابر مصوبات دور قبل اعتبارات برای استان اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور سفرهای استانی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در بخشی از گفتگو در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885779

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند