Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:57:41 GMT

تجلیل از برترین های هیات کوهنوردی گیلان

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۲۸۵۳

تجلیل از برترین های هیات کوهنوردی گیلان

در جریان این مراسم  سه شنبه شب در رشت و با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی ، از ۶۷  کوهنورد ، فعالان هیات ، برترین باشگاه ها و مربیان برتر این هیات در گیلان تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم  با حضور جامعه هیات کوهنوردی گیلان ، ۲۴ کوهنورد صعود کننده به یکی از قلل کشور گرجستان ، ۱۰ برگزیده صعودهای ورزشی ، مسئولان چهار باشگاه ، سه مربی برتر ، ۱۰ فعال تیم های منتخب، پنج اعضای برتر کارگروه ها و همچنین سایر مسئولان این هیات مورد تجلیل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان در جریان این مراسم گفت: طی چند سال اخیر هیات کوهنوردی رشد خوبی داشته و نسبت به سال گذشته نیز در اکثر بخش ها رشد قابل قبولی داشته که این امر باعث شده تا رتبه این استان در سطح کشور از ۱۶ به رتبه نهم ارتقاء یابد.

مصطفی قامتی افزود: خوشبختانه این استان از مربیان توانمند و ارزشمندی برخوردار است که در این راستا ، مهتاب راستی ، زهرا جنسی و نیما فریدمجتهدی از گیلان در جمع برترین مربیان فدراسیون کوهنوردی قرار گرفتند که البته نیما فریدمجتهدی نیز به عنوان پژوهشگر نمونه نیز انتخاب شد.

وی بیان کرد: این هیات در برگزاری دوره های آموزشی همگانی رتبه اول را دارد و همچنین یکی از بارزترین عملکرد هیات کوهنوردی گیلان مربوط به بخش جست و جو و نجات است که کارگروه استان گیلان توانسته در سطح کشور عنوان برتر را کسب کند.

رئیس هیت کوهنوردی گیلان خاطرنشان کرد: همچنین طرح حفظ محیط و کمترین آسیب رساندن به کوهستان با استفاده صحیح از کوه روی نیز به عنوان یک طرح آزمونه (پایلوت) در کشور می توان استفاده شود تا به علاقمندان به کوه پیمایی آموزش صحیح  این رشته داده شود.

قامتی اضافه کرد: همچنین پس از تلاش های زیاد، یک گروه ۱۵ نفره به یکی از قلل کشور گرجستان صعود کردند که این صعود برون مرزی پس از حدود ۱۲ سال در گیلان اتفاق افتاد و امیدواریم که شاهد صعودهای برون مرزی بیشتری توسط کوهنوردان گیلانی باشیم.

وی به احداث سالن سنگ نوردی اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک ۴۰ درصد این سالن پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری آن ، علاوه براینکه علاقمندان به این رشته از گیلان می توانند از آن بهره ببرند ، با هماهنگی فدراسیون نیز ، تمرینات تیم ملی را می توان در آن برپا کنیم و این مکان کمپ تیم های ملی نیز شود.

برچسب‌ها رشت ورزش گیلان فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ورزش گیلان فدراسیون کوه نوردی رشت ورزش گیلان فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: از پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت) شرایط جوی برای فعالیت‌های مرتبط با کوهستان اعم از کوهنوردی، دره‌نوردی و ... نامساعد و با انواع مخاطره‌ها همراه است بنابراین از صعود به ارتفاعات و تردد در مسیر رودخانه‌ها و دره‌ها اجتناب شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی روزهای پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ١٥ اردیبهشت) فعالیت سامانه بارشی قوی در بیشتر مناطق کوهستانی کشور پیش‌بینی می‌شود که منجر به صدور هشدار نارنجی برای بیش از ٢٠ استان کشور و صدور هشدار قرمز برای بارش پنجشنبه در زاگرس جنوبی به‌ویژه ارتفاعات استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی اضافه کرد: طی چهارشنبه و به ویژه پنجشنبه (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) فعالیت موج بارشی قوی در نیمه غربی کشور، بخش‌های جنوب غربی، زاگرس مرکزی و جنوبی و به‌تدریج گسترش به مناطق مرکزی و شرقی کشور موجب بارش‌های رگباری شدید، تندباد، رگبار و رعدوبرق و بارش تگرگ می‌شود. شدت بارش‌ها طی پنجشنبه در زاگرس جنوبی به‌ویژه ارتفاعات کهگلیویه و بویر احمد موجب جاری شدن سیلاب‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها و رانش و لغزش و ریزش سنگ می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: طی جمعه و شنبه شاخه شمالی این موج بارشی، موجب وقوع رگبارهای شدید همراه با رعدوبرق و تگرگ در ارتفاعات غرب، شمال غرب، پهنه کوهستانی البرز و مناطق شمال شرق کشور می‌شود. در قله‌ها و خط الرأس‌های مرتفع با توجه به برودت هوا شرایط برای بارش برف و احتمال وقوع بهمن مساعد است.

وی درباره وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران طی روزهای پایانی هفته گفت: طی پنجشنبه افزایش ابر و مه آلود شدن، افزایش سرعت باد و در بعضی ساعت‌ها وقوع رگبار و رعدوبرق و تگرگ و طی جمعه و شنبه آسمان ابری و مه آلود، به تناوب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در قله‌های مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: از پنجشنبه تا شنبه، شرایط جوی برای فعالیت‌های مرتبط با کوهستان اعم از کوهنوردی، دره‌نوردی، اسکی، پروازهای تفریحی نامساعد و با انواع مخاطره‌ها از جمله مه آلودشدن و کاهش دید، خطر اصابت صاعقه، درگیرشدن با بارش‌های سیل آسا، تگرگ، تندباد و در مناطق مستعد بارش برف و بهمن همراه است بنابراین از صعود به ارتفاعات و تردد در مسیر رودخانه‌ها و دره‌ها اجتناب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید