Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@02:49:19 GMT

ویندوز 7 هم به تاریخ می پیوندد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۲۹۱۳

پایان پشتیبانی مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز ۷ تا هفته دیگر. شرکت مایکروسافت، پایان پشتیبانی خود را از سیستم عامل پرطرفدار ویندوز 7  در تاریخ 14 ژانویه 2020 (حدود دو هفته دیگر) اعلام کرد. به این معنی که به روز رسانی‌هایی که به امنیت سیستم شما کمک می‌کنند دیگر در دسترس نخواهند بود. بنابراین، اگر سیستم‌عامل رایانه  شما ویندوز 7 است، توصیه می‌شود که برای جلوگیری از آسیب، هر چه سریع‌تر آن را به ویندوز 10 ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که همه افراد، می‌توانند به صورت رایگان، ویندوز 10 را بر روی سیستم خود نصب کنند. جالب توجه است با اینکه مایکروسافت، در سال 2016 پیشنهاد نصب رایگان ویندوز 10 را به کاربران خود ارائه کرد و رسما عمر ویندوز 7 باید به پایان می‌رسید، افراد بسیاری از ارتقای آن اجتناب کردند.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GeL برچسب ها: ویندوز ، ویندوز 7 ، ویندوز 10 ، مایکروسافت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ویندوز ویندوز 7 ویندوز 10 مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود

 بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود