Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از اینکه از صنعت نفت جلو افتادیم، تصور کردیم که ۴ گل به این تیم می‌زنیم و اطمینان از برد برای ما دردسرساز شد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اولین شکست سپاهان در فصل جاری که برابر صنعت‌نفت رقم خورد، گفت: می‌دانستیم برابر چنین تیم خوبی بازی سختی خواهیم داشت اما برای برد به آبادان رفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از خوردن گل اول به بازی برگشتیم و دو بار دروازه صنعت‌نفت را باز کردیم. وقتی جلو افتادیم، خیال کردیم که بازی تمام شده و 4 گل به صنعت‌نفت خواهیم زد. این موضوع در نهایت به ضرر ما تمام شد و از دست رفتن تمرکز باعث شد شکست بخوریم.

وی عنوان کرد: به هیچ‌عنوان نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. تمام تیم‌ها برابر سپاهان انگیزه دارند و این کار تیم ما را سخت می‌کند. دوست داشتیم در پایان نیم فصل بدون شکست باشیم ولی فوتبال برد و باخت دارد و باید این شکست را فراموش کنیم. مهم این است که در نیم‌فصل دوم این باخت را جبران کنیم.

کیانی در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان در این فصل قهرمان خواهد شد؟» اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما ما هدفی جز قهرمانی نداریم. امسال پنج، شش تیم دنبال قهرمانی هستند و رقابت بین مدعیان بسیار فشرده است. هر تیمی کمترین اشتباه را داشته باشد قهرمان خواهد شد و امیدوارم در نهایت سپاهان جام را بالای سر ببرد.

کاپیتان سپاهان در خصوص شعارهایی که در اکثر بازی‌های بیرون از خانه سپاهان علیه امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه‌ها سر داده می‌شود، عنوان کرد: این کارها اصلا قشنگ نیست، محیط ورزشگاه یک محیط ورزشی است و هواداران واقعی فوتبال هم این را می‌دانند. خیلی از شعارها علیه قلعه‌نویی خطی است.

طیبی, اولین خرید زمستانی سپاهان

 

انتهای پایم/ 

R1015203/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟