Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:30:32 GMT

یک کشتی‌گیر دیگر از شرکت در جام تختی معاف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۳۱۷۷

یک کشتی‌گیر دیگر از شرکت در جام تختی معاف شد

با توجه به حضور محمدحسین محمدیان به جای علیرضا کریمی در فهرست تیم اعزامی به ایتالیا، این کشتی‌گیر نیز از حضور در جام بین المللی تختی معاف شد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با توجه به مصدومیت علیرضا کریمی در مسابقات باشگاه‌های جهان، او قادر به همراهی تیم ملی در رقابت‌های سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بعد از مشخص شدن وضعیت زانوی کریمی در MRI دوم، کادرفنی تیم ملی نام محمدحسین محمدیان را در لیست اعزامی به ایتالیا جایگزین علیرضا کریمی کرد.

این در حالی بود که پیش از آن قرار بود بهنام احسانپور در 65 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بگیرند.

امور اداری کارهای مربوط به اعزام محمدیان که بعد از پایان محرومیت 4 ساله‌اش حضور خوبی در مسابقات داشته، انجام شده و او امروز نیز برای کار ویزایش در سفارت حضور پیدا کرد و کادرفنی تیم ملی امیدوار است که این کشتی گیر بدون مشکل جایگزین کریمی شود.

با این جابه‌جایی در تیم ملی، محمدحسین محمدیان نیز به لیست نفراتی که از حضور در جام تختی معاف شده‌اند، اضافه می‌شود. نام او به همراه رضا یزدانی، علی شعبانی، عباس فروتن و مجتبی گلیج در بین نفراتی بود که باید در رقابت‌های وزن 97 کیلوگرم جام بین المللی تختی کشتی می‌گرفت.

پیش از این رضا اطری (به دلیل کسب سهمیه المپیک) و بهنام احسانپور، یونس امامی، حسن یزدانی، علیرضا کریمی (به دلیل کسب مدال در مسابقات جهانی نورسلطان) و امیرحسین زارع (به دلیل تعدد مسابقه در چند ماه اخیر و حضورش در جام ایتالیا) از شرکت در جام بین المللی تختی معاف شده بودند.

جام بین المللی تختی در رشته کشتی آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده در کرمانشاه و مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی 25 تا 27 دی ماه در ایتالیا برگزار خواهد شد.

بازگشت علیرضا کریمی به روی تشک از فروردین ماه/ گزینشی اول از دست رفتبهرامی‌نژاد: قهرمانانی هستند که با رباط پاره هم کشتی می‌گیرند/ باید دید علیرضا کریمی چه وضعیتی پیدا می‌کندعلیرضا کریمی امروز PRP شد



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد

از جمع چهار کشتی‌گیری که حضورشان را در المپیک قطعی کرده‌اند شاید فقط یک فرنگی‌کار برای بهبود رنک خود در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در سال المپیک اتحادیه جهانی تنها دو مسابقه رنکینگ‌دار برگزار می‌کند که اولینِ آن تورنمنت زاگرب بود که هر دو تیم آزاد و فرنگی ایران در آن شرکت داشتند. دومین مسابقه رنک‌دار نیز 17 تا 20 خرداد ماه در بوداپست برگزار می‌شود که باز هم قرار است هر دو تیم ایران در آن حضور پیدا کرده و تکلیف ملی‌پوش برخی اوزان نیز در مجارستان مشخص شود.

اما علاوه بر اوزانی که حضور نفرات در آن حکم انتخابی تیم ملی دارد، سؤال اینجاست آیا از بین چهار کشتی‌گیری که حضور خود در تیم ملی را قطعی کردند، کسی به بوداپست خواهد رفت؟

امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی ملی‌پوشان جدید دو وزن 77 و 87 کیلوگرم ایران هستند که در این دو وزن رنک ندارند و حضورشان در بوداپست تغییری در وضعیت‌شان در جدول ایجاد نمی‌کند.

مُهمدی هرچند سال گذشته مدال نقره جهان را به دست آورد، اما در وزن غیرالمپیکی بود و او در وزن 87 کیلوگرم رنک ندارد. به همین خاطر با توجه به اینکه هر دو کشتی‌گیر در بیشکک هم روی تشک رفته و سهمیه المپیک گرفته‌اند، بعید به نظر می‌رسد نیازی به حضورشان در بوداپست باشد.

امین میرزازاده هم به‌عنوان قهرمان سال 2023 سنگین وزن جهان که در مسابقات آسیایی که آنهم امتیاز داشت، قهرمان شد، شرایط خوبی داشته و نیازی به حضور در آخرین مسابقه رنک‌دار ندارد، در این بین شاید فقط محمدهادی ساروی به این رقابت‌ها اعزام شود که این هم بستگی به شرایط بدنی او و اینکه آیا نیازی به حضور در تورنمنت دارد یا نه، خواهد داشت.

ساروی سال گذشته با قبول شکست مقابل روسیلوی کوبایی در نیمه نهایی، به نشان برنز وزن 97 کیلوگرم رسید و سهمیه المپیک گرفت. او مدال برنز المپیک قبلی را هم در کارنامه دارد.

البته هنوز کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در همین چهار وزن رسماً ملی‌پوش شدن کاویانی‌نژاد، مُهمدی، ساروی و میرزازاده را اعلام نکرده است، چرا که در ادامه کار رعایت چارچوب‌ها و انضباط اردویی نیز اهمیت زیادی خواهد داشت، اما طبق چرخه آنها به‌عنوان نفر اول اوزان خود حضورشان در المپیک را قطعی کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد