Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، این بازیگر ۶۱ ساله با تی‌شرت آبی و شلوار قرمز رنگ به آرایشگاهی در لس‌آنجلس رفته بود، او هنوز تناسب اندام خود را حفظ کرده، اما چین و چروک‌های زیادی روی صورتش به‌چشم‌ می‌خورد. ماساژ صورت و رسیدگی به ناخن‌ها از جمله کار‌هایی است که به آن پرداخته‌است.

شارون استون در گفتگو با مجله Showbiz گفت: شکل الآن خود را بیشتر از شکل ۳۴ سالگی اش و وقتی که فیلم مشهور "غریزه اصلی" را بازی کرد دوست دارد، چرا که در آن وقت، بسیاری بر این باور بودند استایل او پر از عیب و ایراد بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارون به کنایه می‌گوید در آن فیلم یک گریمور اختصاصی داشتم که چند تُن کرم گریم روی صورتم به کار برد و از سوی دیگر روی پوستر فیلم، اسم من در قسمت بالا درج نشده بود.

گفتنی‌ است شارون استون زمانی گران‌ترین ستاره زن سینما بود، او چندی پیش هالیوود را به داشتن رفتار نامهربانانه با خودش پس از حمله مغزی دو دهه پیش متهم کرد. او با اشاره به تلاش هفت ساله برای سپری کردن مشکلات ناشی از سکته مغزی افزود: مردم با بی‌رحمی تمام با من رفتار کردند، از زنان فعال در سینما گرفته تا قاضی زن که پرونده حضانت فرزندم را در دست داشت!

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر سلبریتی سالن آرایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دومینوی آسیب‌