Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نصیری ورگ روز چهارشنبه در پاسخ به سوال ایرنا در خصوص تاثیرگذاری افزایش قیمت بنزین بر تقاضای سفرهای ریلی اظهار نظری نکرد و افزود: از جمله عوامل ارتقای استقبال از سفر با راه آهن در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد می توان به کاهش تاخیر قطارها اشاره کرد.   
وی ادامه داد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۱۱ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۲۹۲ زائر و مسافر توسط راه آهن خراسان جا به جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار درصدی داشته که موجب شده این اداره کل در میان سایر مناطق راه آهن در سطح شبکه ریلی کشور بار دیگر رتبه نخست جا به جایی مسافر برون شهری را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در آذر ماه سال جاری نیز یک میلیون و ۳۵ هزار و ۹۷۹ مسافر و زائر در اداره کل راه آهن خراسان جا به جا شده اند.
نصیری افزود: در این مدت ۲۲ هزار و ۵۱۶ رام قطار مسافری از ۳۰ شهر و مرکز استان در اداره کل راه آهن خراسان تردد کرده اند که در این برنامه از مشهد به تهران، بندرعباس، شیراز، کرمان، تبریز و اهواز حمل خودرو به صورت مستقیم انجام شده است.

در حال حاضر شمار ایستگاه‌های اداره کل راه آهن خراسان ۲۳ ایستگاه است و روزانه ۸۸ رام قطار مسافربری در مسیر ۳۱ شهر و مرکز استان و ۱۰ رام قطار باری به مقاصد تجاری مختلف به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کند.  

از مجموع ۱۰ هزار کیلومتر شبکه ریلی کشور هزار و ۴۰۰ کیلومتر آن معادل ۱۴ درصد در خراسان رضوی قرار دارد.

تراکم ریل در خراسان رضوی نسبت به مساحت آن دو برابر میانگین کشور است و به خاطر وجود بارگاه منور رضوی در مشهد بیش از ۴۰ درصد قطارهای مسافربری ایران به مشهد رفت و آمد دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل راه بنزین خراسان رضوی رفت و برگشت مشهد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند