Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:03:46 GMT

۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۳۸۴۲

۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اهدا شد

 مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: ۱۲ هزارمین سری جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب «پویش ملی احسانه» در سراسر کشور در حال توزیع است که سهم خراسان جنوبی ۱۱۵ سری جهیزیه است.

سید مجتبی موسوی سه‌شنبه شب در این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۱۴ میلیون تومان و شامل کالاهای ایرانی در راستای رونق تولید در کشور است افزود: ۸۰ سری جهیزیه دیگر تا پایان سال در خراسان جنوبی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یخچال، تلویزیون، ظروف آشپزخانه، اتو، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی از جمله اقلام اهدایی به نوعروسان استان است.

وی با اشاره به اینکه شعار و تمرکز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر پیشرفت و محرومیت‌زدایی است اضافه کرد: بنیاد احسان وابسته به این ستاد در حوزه اجتماعی و ارائه خدمات فعالیت دارد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: زوجین نیازمند در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی بومی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مساجد شناسایی می‌شوند.

خانواده‌ها ازدواج آسان را در اولویت قرار دهند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: خانواده‌ها باید ازدواج آسان را در اولویت قرار دهند تا این فرهنگ ترویج شود.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی افزود: باید زن و مرد در زندگی مشترک احساس تکلیف متقابل داشته‌ باشند و باید جوانان ما مراقب زندگی خود در برابر آسیب‌های مختلف باشند.

وی بیان کرد: دشمن در بستر فضای مجازی و حقیقی انواع آسیب‌ها را برای بر هم زدن کانون خانواه ترویج می‌کند که باید جوانان با هوشیاری نسبت به این مسائل از کانون گرم خانواده خود مراقبت کنند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید جوانان در همه‌ امور به خصوص ازدواج، ائمه اطهار (ع) را الگوی خود قرار دهند و ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) الگوی بی‌بدیل برای پیروی جوانان در امر ازدواج است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت وابسته به این ستاد در چارچوب تفاهم‌نامه با استانداری خراسان جنوبی برای محرومیت زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی عام‌المنفعه در این استان فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهیزیه نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره جهیزیه نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره جهیزیه نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام صادقیه شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق علیه السلام، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام جعفرصادق (ع) است.

قناعت گفت: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام شهادت است.

کد خبر 6094964

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه